news-background
news-background

پوسترهای جدید شخصیت‌های Maleficent: Mistress of Evil

 

کمپانی والت دیزنی پوسترهای جدید از فیلم «مالفیسنت: سردسته اهریمنان» (Maleficent: Mistress of Evil) با بازی «آنجلینا جولی» را منتشر کرد. این فیلم که در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد ادامه فیلم «مالفیسنت» ساخته سال ۲۰۱۴ است. از بازیگران حاضر در این فیلم می‌توان به «ال فانینگ»، «میشل فایفر»، «اد اسکرین»، «سم رایلی» و «هریس دیکینسن» اشاره کرد.

فیلم «مالفیسنت: سردسته اهریمنان» فیلمی فانتزی تاریک ماجراجویی است که داستان آن سال‌ها پیش از فیلم «مالفیسنت» اتفاق می‌افتد. در این فیلم تماشاگران اتفاقاتی را که منجر به بدجنس شدن «مالفیسنت» شد می‌بیند تا جایی که به طلسم پرنسس کوچک «اورورا» منجر می‌شود. داستان فیلم سپس ادامه پیدا می‌کند و همکاری در حال شکل گیری بین ملکه و «مالفیسنت» را برای حفاظت از دشت و موجودات جادویی ساکن آن می‌بینیم.

«آنجلینا جولی» و«ال فانینگ» بار دیگر نقش‌های خود را به عنوان «مالفیسنت» و «پرنسس اورورا» بازی می‌کنند. این دو شخصیت متعلق به انیمیشن «زیبای خفته» (Sleeping Beauty) کمپانی والت دیزنی است. «یواخیم رانینگ» کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و «لیندا وولورتون»، «نوآ هارپستر» و «میکا فیتزمن-بلو» فیلم‌نامه نویسان این فیلم هستند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید