news-background
news-background

پوسترهای جدید از شخصیت‌های سریال The Falcon and the Winter Soldier

استودیوی مارول از پوسترهای جدید شخصیت‌های سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) رونمایی کرد. این سریال شش اپیزودی کمتر از دو هفته آینده از دیزنی+ پخش خواهد شد.

در این پوسترها «آنتونی مکی» در نقش «سم ویلسون» یا «فالکن»، «سباستین استن» در نقش «باکی بارنز» یا «سرباز زمستان»، «دنیل برال» در نقش «زیمو»، و «امیلی ون‌کمپ» در نقش «شارون کارتر» ظاهر شده‌اند.

این سریال که قرار بود اولین عنوان تلویزیونی مارول در دیزنی+ باشد اما به فاصله‌ی دو هفته پس از پخش اپیزود پایانی «وانداویژن» (WandaVision) دیگر عنوان ابرقهرمانی مارول روی ایر می‌رود. داستان سریال وقایعی را روایت می‌کند که پس از فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) روی دادند. بارنز و ویلسون با همکاری یکدیگر به یک ماجراجویی جهانی می‌روند و توانایی‌های خود را به چالش می‌کشند.

مکی هفته‌ی گذشته فاش کرد که در مورد فصل دوم «فالکن و سرباز زمستان» با او مذاکره‌ای صورت نگرفته و نمی‌داند که «دنیای سینمایی مارول» پس از سریال چه سمت و سویی پیدا می‌کند. او به «ورایتی» می‌گوید: «فکر نمی‌کردم کاری که در سینما انجام دادیم را بتوانیم در تلویزیون انجام دهیم. نمی‌خواستم نماد اولین پروژه‌ی شکست‌خورده‌ی مارول باشم. [...] این ترس بزرگی برای من بود و نیز یک مسئولیت بزرگ برای بازی در این نقش.»

مکی اضافه می‌کند: «نمایندگانم از این حرف دلخور خواهند شد اما خیلی دوست دارم یک پروژه ساده و سنتی مانند فیلم «وقتی هری با سالی ملاقات می‌کند» (When Harry Met Sally) را بازی کند. یکی از آن فیلم‌هایی که بیرون از خانه مشغول به کار شوم و چون هوا گرم شوم پیراهنم را در آورم. یک فیلم رمانتیک کمدی می‌خواهم. هر فیلمی که برای «متیو مک‌کانهی نوشته شده و او آن‌ها را رد کرده.»

«فالکن و سرباز زمستان» ۱۹ مارس از دیزنی+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید