news-background
news-background

پوسترهای جدید از شخصیت‌های فیلم پرستاره و معمایی Knives Out

«رایان جانسون» و استودیوی لاینزگیت از ۱۱ پوستر جدید از شخصیت‌های فیلم معمایی «شمشیرهای از رو بسته» (Knives Out) رونمایی کردند. «کریستفر پلامر» در نقش «هارلن ترومبی» بازی کرده، نویسنده‌ی سرشناس رمان‌های معمایی و بزرگ خاندان دسیسه‌چین خود.

«لاکیث استنفیلد» ستاره‌ی سریال «آتلانتا» در نقش «کارآگاه الیوت» نقش‌آفرینی می‌کند، یک پلیس محلی خونسرد که مایل است مرگ هارلن را خودکشی بخواند. اما وقتی سرنخ‌ها و انگیزه‌های قتل پدیدار می‌شوند اطمینان او رنگ می‌بازد. «آنا دی‌ آرماس» در نقش «مارتا کابررا» نقش بازی کرده که نزدیک‌ترین فرد به هارلن بوده و اسرار زیادی در سینه دارد.

«مایکل شنان» دیگر ستاره‌ی فیلم در نقش «والت ترومبی» کوچک‌ترین فرزند پسر هارلن ظاهر می‌شود. والت مدیریت انتشارات خانوادگی را به دست گرفته اما آمال و آرزوهای او فراتر از این کار است. «جیدن مارتل» فرزند پسر والت است که دائماً مشغول کار با گوشی موبایل خود است.

«تونی کولت» نقش «جونی ترومبی» عروس هارلن را بازی می‌کند و «کاترین لنگفورد» ستاره‌ی سریال «به ۱۳ دلیل» در نقش دختر او که دانش‌آموخته‌ی بهترین کالج‌های هنر در نیو اینگلند است. «جیمی لی کورتیس» در نقش «لیندا ترومبی» بازی کرده که بزرگترین دختر هارلن است. او به تجارت علاقه‌ی بسیاری دارد اما آیا جرأت آدمکشی هم در او وجود دارد؟

«دان جانسون» نقش «ریچارد ترومبی» همسر لیندا را ایفا کرده و «کریس اوانز» نقش «رنسام ترومبی» فرزند نازپرورده‌ی لیندا و ریچارد. «دنیل کرگ» از جمله‌ی دیگر ستارگانی است که در نقش «بنوا بلانک» ظاهر می‌شود، کارآگاه جنتلمنی پرآوازه که برای حل معمای قتل فراخوانده می‌شود.

«دنیل کرگ» نوامبر سال گذشته پس از جدایی ناگهانی «دنی بویل» از پروژه‌ی «باند ۲۵» به این فیلم ملحق شد. جانسون فاش کرده است که یکی از طرفداران داستان‌های «آگاتا کریستی» است و «شمشیرهای از رو بسته» تلاشی است برای برداشت تمامی جنبه‌های دوست‌داشتنی از آثار آن نویسنده‌ی نامدار. این فیلم هفته‌ی گذشته در جشنواره‌ی تورنتو اکران شد و با استقبال نسبی منتقدین همراه شد.

«شمشیرهای از رو بسته» ۲۷ نوامبر امسال (چهارشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۸) در آمریکا اکران می‌شود.

     

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۲۰:۴۳

خیلی دوست داشتم یه فیلم غیر جیمز باندی(که تازه ساخته شده باشه) از دنیل کریگ ببینم.

نمایش اسپویل