news-background
news-background

پوسترهای جدید از شخصیت‌های فیلم Mulan

فیلم لایو-اکشن «مولان» (Mulan) نزدیک به دو ماه آینده در آمریکا اکران می‌شود و دیزنی بازاریابی آن را با انتشار پوسترهای جدید از شخصیت‌ها وارد فاز جدیدی کرد. استودیو شش پوستر برای بازسازی لایو-اکشن انیمیشن کلاسیک «مولان» عرضه کرده که در آن‌ها بازیگران نقش‌های اصلی آماده‌ی نبرد دیده می‌شوند.

در این فیلم بازیگرانی بین‌المللی شامل «ییفی لیو» در نقش «مولان»، «دانی ین» در نقش «فرمانده تانگ»، «جیسون اسکات لی» در نقش «بوری خان»، «یوسون ان» در نقش «چن هونگوی»، «گونگ لی» در نقش «ژیان لنگ» و «جت لی» در نقش «امپراطور» بازی می‌کنند. وقتی امپراطور چین دستور می‌دهد که از هر خانواده یک مرد باید در ارتش خدمت کند و در مقابل حمله‌ی بیگانگان شمالی بایستد، «هوا مولان»، بزرگ‌ترین دختر یک جنگجوی شناخته‌شده، خودش را به شکل مرد در می‌آورد تا توانایی‌هایش را ثابت کند.

«مینگ-نا ون» صداپیشه‌ی شخصیت «مولان» در انیمیشن کلاسیک دیزنی در مورد نحوه‌ی استقبال نسل‌های جدید از فیلم می‌گوید: «حقیقتاً باور دارم که «مولان» یکی از اولین پرنسس‌های دیزنی بود که... منظورم این است که او در واقع یک پرنسس دیزنی نیست. او یک دختر روستایی معمولی است که به یک زن جنگجو تبدیل می‌شود. پرنسس‌های دیزنی در آن زمان دخترکانی محنت‌زده بودند. بنابراین شخصیتی که برای نجات پیدا کردن به یک مرد نیازی نداشت شگفت‌انگیز می‌نمود. در واقع اوست که مرد داستان را نجات می‌دهد و به ارزش‌های خود و توانایی‌هایش پی‌ می‌برد.»

ون توضیح می‌دهد: «علاوه بر این، مثل یک پسر لباس می‌پوشد و به نظر من این مسئله تأثیری غیرمنتظره اما شگفت بر بسیاری از افراد می‌گذارد. وجود پرنسس/جنگجویی که می‌توانست از بسیاری مرزها عبور کند فوق‌العاده بود. در واقع، نه فقط عبور کند، بلکه جنبه‌های مختلف زن بودن را ثابت کند.»

«مولان» در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۷ فروردین ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید