news-background
news-background

پوسترهای جدید از شخصیت‌های فیلم Black Widow

دیزنی و مارول برای چندین مرتبه بازاریابی «بیوه سیاه» (Black Widow) را که به نظر می‌رسد سرانجام در سالن‌های سینما روی پرده می‌رود آغاز کردند. این عنوان ابرقهرمانی کمتر از دو ماه آینده همزمان در سالن‌های سینما و دیزنی+ پخش خواهد شد و به همین علت از پوسترهای جدید شخصیت‌های فیلم رونمایی شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«کوین فایگی» ژانویه گذشته گفته بود: «ما افتخار همکاری با بزرگ‌ترین گروه بازاریابی تاریخ هالیوود را داریم، بنابراین من به آغاز دوباره این کمپین، هر کمپینی که باشد، اعتماد کامل دارم.»

در «بیوه سیاه»، «اسکارلت جوهانسن» در نقش «ناتاشا رومانوف» یا «بیوه سیاه» با گذشته‌ تلخ خود و خطاهایش مواجهه خواهد شد. دیگر بازیگران فیلم در کنار جوهانسن، «فلورنس پیو» در نقش «یلنا»، «دیوید هاربر» ستاره‌ی «چیزهای عجیب» (Stranger Things) نت‌فلیکس در نقش «الکسی/رد گاردین» و «ریچل وایس» در نقش «ملینا» بوده‌اند. فیلمنامه این فیلم توسط «اریک پیرسون»، «جک شیفر» و «ند بنسون» به نگارش درآورده‌اند و داستانی روایت کرده‌اند که وقایعش پس از «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) روی می‌دهد.

این فیلم در بهترین حالت تا اواخر آگست امکان اکران در بازار چین را ندارد، و پخش آن از دیزنی+ به سرعت موجب پخش نسخه‌های قاچاق در آن کشور خواهد شد. پیش‌بینی شده است که این اتفاق زیان ۵۰ میلیون دلاری به مارول وارد خواهد کرد. از این گذشته، پخش «بیوه سیاه» از سالن‌های پریمیوم پی‌ال‌اف برای دیزنی چالش بزرگی خواهد بود چرا که این فیلم قرار است همزمان با اکران در دیزنی+ به مشترکین عرضه شود.

«بیوه سیاه» مارول ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید