news-background
news-background

«پنه‌لوپه کروز» و «لوئیس تسار» در تریلر اجتماعی On The Fringe بازی می‌کنند

«پنه‌لوپه کروز» و «لوئیس تسار» فوق‌ستارگان اسپانیایی در فیلم «در حاشیه» (En Los Margenes/On The Fringe) که اولین فیلم بلند بازیگر آرژانتینی «خوان دیه‌گو بوتو» خواهد بود بازی می‌کنند. داستان این فیلم اسپانیایی زبان در طول یک روز اتفاق می‌افتد و چند داستان در هم تنیده را روایت می‌کند، شامل زنی با بازی کرونز که ۲۴ ساعت وقت دارد مانع مصادره شدن خانه‌شان توسط یک بانک شود. تسار در این فیلم نقش یک وکیل و فعال اجتماعی را بازی خواهد کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کروز که با کمپانی «مورنا فیلمز» در تولید «همه می‌دانند» (دانلود فیلم Everybody Knows با لینک مستقیم) به کارگردانی «اصغر فرهادی» همکاری کرد، یکی از تهیه‌کنندگان پروژه نیز خواهد بود. این فیلم به زودی در بازار مجازی کن به فروش گذاشته می‌شود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

بوتو به تازگی در سریال «خط سفید» (دانلود سریال White Lines با لینک مستقیم) نت‌فلیکس بازی کرده و به زودی در فیلم «جوخه‌ی انتحار» (دانلود فیلم The Suicide Squad با لینک مستقیم) برادران وارنر ظاهر خواهد شد، قصد دارد این فیلم را در اسپانیا فیلمبرداری کند.

کروز در مورد این پروژه می‌گوید: «به نظر من خوان فیلمنامه‌ی فوق‌العاده‌ای به نگارش درآورده و داستانی مهم برای بازگو کردن دارد. من همیشه آثار او به عنوان نویسنده و بازیگر را تحسین می‌کنم و می‌دانستم که به عنوان کارگردان کارهای بزرگی خواهد ساخت.»

بوتو اضافه می‌کند: «ما می‌خواستیم نشان دهیم که چگونه بحران‌های اقتصادی بر روابط و احساسات شخصی تأثیر می‌گذارد؛ چگونه زندگی برای افرادی که زندگی پرخطری دارند و در حاشیه زندگی می‌کنند سخت می‌شود. می‌خواستیم داستانی در مورد عشق و همبستگی بسازیم.»

کروز و تسار در سال ۲۰۱۵ در فیمل درام «ما ما» (دانلود فیلم Ma Ma با لینک مستقیم) همکاری کرده بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید