news-background
news-background

پنجمین ترنسفورمرز در راه است

فرانچایز "Transformers" (ترانسفورماتورها یا همان تبدیل شوندگان) یکی از پرطرفدارترین و البته پرسودترین سری های هالیوود است که توسط مایکل بی خلق شده است؛البته باید این را نیز مد نظر قرار داد که انتقادهای تند منتقدین و همچنین مخالفین ربات ها را نیز باید نادیده گرفت.با این وجود این نقد ها و زیر سوال بردن های این سری جلوی سود دهی بالای ان را نگرفته است،به طوری که بدون در نظر گرفتن فروش کمپین های تبلیغاتی اسباب بازی های ساخته شده،ابزارها و... مربوط به فیلم،عناوین فیلم خود به تنهایی  3.75 بیلیون دلار فروش جهانی را در باکس افیس رقم زده اند.

بی شک برای این سری هنوز جای پیشبرد و بهبود وجود دارد-همانطور که در باز سازی نامحسوس اخرین عنوان اتفاق افتاد-بله در اخرین فیلم از این سری یعنی "Transformers: Age of Extinction" ستاره این فیلم ها یعنیMark Wahlberg با  Shia LaBeouf  جابه جا شدند و شاید این اغاز ساخت یک reboot واقعی باشد،اتفاقی که در اخرین عنوان انتظار میرفت رخ دهد،اما انطور که طرفداران انتظار داشتند رخ نداد.

با تمام این اوصاف فیلم جدید حتی اگر بیشتر به اکشن بین اتومبیل ها بپردازد (تا هماهنگی با کتاب های کمیک و انیمیشن های دلربا این کتاب ها که امروزه بسیار پرطرفدار هستند)،باز هم بی سعی میکند انچه که باعث میشود در وجود بیننده هیجان و ادرنالین ایجاد کند را در وجود کارکترهای جدید نمایان کند.در این بین خبری که شاید برای برخی ناراحت کننده نیز باشد وجود دارد؛این که بی درباره ترک این فرانچایز صحبت کرده است و اعلام کرده است که بزودی قرار است این فرانچایز را رها کند.اما در ادامه خبرهای خوبی نیز ارائه کرده است، اول ان که قرار است کارگردان جدید دقیقا از بخشی که او کار را رها میکند پیگیر فرانچایز شود و دوم این که او هنوز برای ساخت سری پنجم ترنسفرمرز که قرار از در سال 2017 اکران شود حضور خواهد داشت.

Transformers-5-The-Last-Knight-Movie

واکنون پس از مدت ها انتظار،Paramount Pictures اولین تیزر تبلیغاتی از پنجمین عنوان از سری ترنسفرمرز را در صفحه اینستاگران این فرانچایز منتشر کرده است.البته این تیزر مطلب یا بخشی از فیلم را درخود ندارد و فقط چهره ربات معروف این سری را در ابتدای خود یدک میکشد و شاید تنها مواردی که از این تیزر برمی اید تاریخ شروع فیلمبرداری و عنوان این فیلم جدید میباشد.

شما میتوانید این فیلم را در صفحه اینستاگرام این فرانچایز با ادرس "@transformersmovie" مشاهده نمایید.

پنجمین عنوان از این سری قرار است با نام "Transformers: The Last Knight" ارائه شود و تاریخ عرضه ان همانطور که در تیزر نیز ذکر شده است در تولید این فیلم در ژوئن 2016 اغاز شده است.

Transformers-Age-of-Extinction-Michael-Bay

از طرفی امروز Prior خبری را منتشر کرد که طبق این استدیو سازنده تصمیم گرفته است در عنوان جدید بازیگر جدیدی را به عنوان بازیگر دوم یا بازیگر پشتیبان در کنار والبرگ و اپتیموس پرایم  داشته باشیم.درباره داستان پنجمین فیلم متاسفانه تمام خبرها حاکی از تعدادی مکاتبه بین پارامونت و دست اندرکاران میباشد و با توجه به شروع کار هنوز بازیگران و تیم سازنده کار جدی را ظاهرا اغاز نکردند؛در این بین سوالی که برای اکثر طرفداران پیش امده این است که با این وضعیت ایا پارامونت برای این فیلم برنامه ریزی و خط مشی مشخصی در نظر دارد یا ساخت بخشی دیگر فقط برای زنده نگه داشتن این فرانچایز است؟

شاید داستان عنوان پنجم را بتوان در پایان قسمت چهارم دنبال کرد. جایی که رهبر اتوبات ها یعنی اپتیموس پرایم معروف به سمت فضا سفر کرد تا سازنده خود را پیدا کند؛این دنباله فقط تفکر ما است و شاید اتفاق نیوفتد اما یک مورد دیگر از تیزر نیز قابل دریافت است،رنگ چشم اپتیموس که از ابی به  نوعی بنفش تغییر پیدا کرده است، که شاید قرار است در ان شاهده اپتیموس پرایم پیر و فرسوده باشیم.به هر حال باید تا 23 جون 2017 منتظر بمانیم تا "Transformers: The Last Knight" در امریکا بر روی پرده سینما برود و مدتی پس از ان در سرتاسر دنیا پخش شود. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید