news-background
news-background

واکنش «پل بتنی» به نظریه‌پردازی هواداران WandaVision: «بعضی از آن‌ها بسیار دقیق است»

«پل بتنی» بازیگر نقش ویژن در سریال «وانداویژن» (WandaVision) به گمانه‌زنی‌ها و نظریه‌پردازی‌های هواداران در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داده است. تاکنون شش اپیزود از نه اپیزود فصل اول این سریال ابرقهرمانی با بازی «الیزابت اولسن» در نقش «واندا ماکسیموف» یا «اسکارلت ویچ» پخش شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بتنی در مصاحبه با «مارول.کام» در مورد اینکه نسبت به خواندن نظریه‌های هواداران چه حسی دارد می‌گوید بعضی از این نظریه‌ها درست و دقیق‌اند: «لذت می‌برم. از نظریه‌هایی که هواداران پخش می‌کنند لذت می‌برم. و لذت می‌برم از اینکه چقدر ناراحتند که نمی‌توانند تمامی اپیزودها را یکباره ببینند. از خواندن نظریه‌های‌شان در مورد اینکه چه اتفاقی ممکن است روی دهد لذت می‌برم. ضمن اینکه اتفاقاً بعضی از آن‌ها بسیار دقیق است. دائم فکر می‌کنم: «مارول باید این فرد را استخدام کند.»»

او اضافه می‌کند:‌ «دیدن این وضعیت آن‌ها بسیار لذت‌بخش بوده. منظورم این است که می‌دانم چه زمان زیادی منتظر مانده‌اند. ما هم همین‌طور. دیدن سریال روی این پلتفرم بی‌آنکه در میانه‌ی آن [مانند نسخه‌های آزمایشی] نام من در میانه‌اش به نمایش درآید اتفاق ویژه‌ای است. بنابراین بله، لذت‌بخش بوده.»

بتنی در مورد اینکه آیا می‌تواند جزئیاتی از داستان پیش رو فاش کند یا نه می‌گوید: «به این سؤال پاسخ نمی‌دهم زیرا به‌شدت خرافاتی هستم. چندین مرتبه پیش آمده که در مورد چیزی حرف زده‌ام و آن اتفاق روی نداده، بنابراین دهانم را بسته نگه می‌دارم.»

اپیزودهای جدید «وانداویژن» جمعه‌ها از دیزنی+ روی ایر می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۰:۳۴

برای کسایی که دنیای مارول رو دوست دارن جذاب هست . دیدن هنرپیشه هایی که تو فیلم بازی کردن در یک سریال خیلی جالبه . مخصوصا که مارول سریال رو طوری ساخته که انگار دارید فیلم می بیند از بس امکاناتش خوب هست . دوباره هیجان دنیای مارول شروع شده .

نمایش اسپویل
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۵۸

پل عشقه

نمایش اسپویل