news-background
news-background

«پل بتنی» اعتراف کرد غافلگیری بزرگی که برای WandaVision وعده داده بود بازی خودش بوده است

 

غافلگیری قلابی بتنی مخاطبین «وانداویژن» را غافلگیر کرد.

 

«پل بتنی» احساسات هواداران سریال «وانداویژن» (WandaVision) را جریحه‌دار کرد. او ژانویه گذشته وعده داده بود که در فصل اول این سریال مخاطبین باید منتظر حضور کوتاه یکی از شخصیت‌های مهم «دنیای سینمایی مارول» باشند. این ادعای او موجب شد بینندگان مجموعه هفته به هفته منتظر رخ نمایاندن این شخصیت بمانند و هر روز در موردش گمانه‌زنی کنند. آن‌ها تصور می‌کردند که این شخصیت «دکتر استرنج» با بازی «بندیکت کامبربچ»، «پروفسور اگزاویه» با بازی «پاتریک استوارت» از دنیای «اکس-من» یا «مگنتو» با بازی «مایکل فاسبندر» باشد. اما اپیزود ماقبل پایانی فصل اول روی ایر رفت و در صحنه‌ی پس از تیتراژ نشان داده شد که «ویژن سفید» با بازی بتنی متولد شده است. این صحنه سبب شد عده‌ای از خود بپرسند که آیا بتنی وعده‌ی بازی خودش را می‌داده؟

بتنی در مصاحبه با «صبح به‌خیر آمریکا» در آستانه‌ی پخش اپیزود نهم و پایانی فصل او می‌گوید: «دیده‌اید که گاهی فکر می‌کنید موضوعی می‌تواند جالب باشد اما بعد شما را نگران می‌کند؟ این کاری بود که من انجام دادم. هواداران شروع کردند به حدس زدن که آن بازیگر چه کسی می‌تواند باشد. حدس می‌زدند که ممکن است بندیکت کامبربچ یا پاتریک استوارت باشد. فکر کردم: «خدای من، چه ایده‌ی خوبی است اما وقتی بفهمند که آن بازیگر خود من بوده خیلی ناامید خواهند شد.»»

بتنی در مصاحبه با پادکست «لایتس کمرا بارستول» گفته بود که بازیگر نقش کوتاه «صحنه‌های پرتنشی» مقابل شخصیت خودش «ویژن» بازی می‌کند: «چیزهای بسیار زیادی درز می‌کنند، اما اتفاقی خواهد افتاد که کاملاً درزنشده باقی مانده. با بازیگری کار کرده‌ام که کاملاً محرمانه است. سال‌ها بود که می‌خواستم با او همکاری کنم و سرانجام موفق شدم و تجربه‌ی شگفت‌انگیزی بود.» او در مصاحبه با «کلایدر» نیز اظهارات مشابهی به زبان آورده بود.

با پخش اپیزود ماقبل پایانی مشخص شد که بتنی سر به سر هواداران گذاشته و در نبرد پایانی آن «ویژن» با «ویژن سفید» رویارو می‌شود. «مت شکمن» کارگردان «وانداویژن» این هفته هشدار داده بود که بسیاری از هواداران از قسمت پایانی ناامید خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ۲۰:۲۷

چقدر هی الکی کل سریال منتظر مفیستو بودیم ???‍♂️

نمایش اسپویل