news-background
news-background

تصاویر پشت صحنه از «آنیا تیلور جوی»، «رامی مالک»، «مارگو رابی» «جان دیوید واشینگتن» و «کریستین بیل» در فیلم جدید «دیوید او. راسل»

«آنیا تیلور-جوی» در محل فیلمبرداری فیلم جدید و در حال حاضر بدون عنوان «دیوید او. راسل» در کنار «رامی مالک» دیده شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ستاره‌ی سریال پربیننده‌ی «گامبی وزیر» (The Queen's Gambit) و به زودی فیلم «شمالی» (The Northman) «رابرت اگرز»، در این تصاویر با لباس یک دست سرخ رنگ و موهای بلوند در حال گذر است. مالک ستاره‌ی سریال «آقای ربات» (Mr. Robot) نیز با تاکسیدو و عینک دودی در نزدیکی تریلرهای محل فیلمبرداری به چشم می‌خورد.

در این فیلم پرستارهستارگان دیگری چون «مارگو رابی»، «کریستین بیل»، «زوئی سالدانا»، «جان دیوید واشینگتن»، «رابرت دنیرو»، «مایکل شنان»، «آندریا رایزبورو» و «مایک مایرز» نیز ظاهر خواهند شد. جدا از این بازیگران درخشان جزئیات دیگری از فیلم از جمله داستان درز نکرده است.

تیلور-جوی اخیراً با «گامبی وزیر» و فیلم «اما» (Emma) نامزد دریافت گلدن گلوب در هر دو بخش عناوین تلویزیونی و سینمایی شده است. مالک از سوی دیگر تا چند ماه آینده در نقش شخصیت شرور «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) مقابل «دنیل کرگ» دیده خواهد شد.

در تصاویر دیگری که هفته‌ی گذشته از محل فیلمبرداری درز کرده بودند، رابی، بیل و واشینگتن با لباس‌هایی که قرن حاضر تعلق نداشتند دیده شده بودند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید