news-background
news-background

پزشکی قانونی: در نمونه خون «کری فیشر» کوکائین، هروئین و اکستاسی وجود دارد

گزارش کالبدشکافی منتشر شده از بدن «کری فیشر» در روز دوشنبه، نشان می‌دهد که بدن او در زمان مرگ حامل کوکائین، متادون، هروئین، و اکستاسی بوده است.

پزشکی قانونی علت اصلی مرگ «کری فیشر» را تنگی نفس در خواب به واسطه‌ی مصرف مواد به عنوان فاکتور تحریک کننده ذکر کرده است. در این گزارش آمده است که خانواده‌ی فیشر با کالبدشکافی کامل بدن مخالفت کرده بوده‌اند و دسترسی محققین به نمونه‌ها محدود بوده است.

فیشر در روز 27 دسامبر سال گذشته و چهار روز پس از حملات قلبی در سفر هوایی از لندن به لس آنجلس از دنیا رفت. در گزارش تصریح شده است که منشی فیشر نیز در آن سفر در کنار وی بوده است. طبق اظهارات منشی، حال عمومی فیشر در اوایل پرواز نرمال بوده اما سپس طی چند مرحله دچار تنگی نفس در خواب شده و در پایان پرواز بیهوش شده است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: «ما بر اساس اطلاعات تاکسیکولوژی موجود، قادر نیستیم مواد گوناگونی که در خون خانم فیشر کشف شده را علت اصلی مرگ بدانیم.»

با توجه به گزارش متشر شده، احتمال می‌رود که فیشر کوکائین را سه روز پیش از پرواز استعمال کرده باشد، مسئله‌ای که علت مرگ را باز هم مبهم‌تر می‌سازد. در این گزارش همچنین قید شده است که مصرف هروئین نیز می‌تواند مانع تنفس فیشر در هنگام بروز حملات قلبی شده باشد.

علاوه بر مواد مخدرهای فوق الذکر، فیشر داروهای دیگری از جمله پروزاک، ابیلیفای، و داروی ضدتشنج زیر نظر پزشک و داروی مخدر و ضددرد اکسی‌کدون را بدون نسخه پزشک مصرف می‌کرده است.

کری فیشر 61 ساله در مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان نقش پرنسس لیا را ایفا کرده بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید