news-background
news-background

پروژه ساخت ماجراهای "نارنیا : صندلی نقره ای" کلیک خورد

 

قسمت جدید اثر کلاسیک سی اس لوئیس ، ماجراهای نارنیا ، با نام صندلی نقره ای به زودی ساخته خواهد شد. کمپانی سونی با همکاری TriStar  و کمپانی های eOne ، مارک گردن این فیلم را تولید خواهند کرد. وینسنت سیبر، و ملوین آدامز تهیه کنندگی فیلم را بر عهده خواهند داشت. دیوید مگی نویسنده فیلم های "Life Of Pi" و "Finding Neverland" فیلم نامه این فیلم را آماده کرده است.


سه فیلم قبلی ماجراهای نارنیا در باکس آفیس بیش از 1.6 بیلیون دلار فروش داشته اند ( سرگذشت نارنیا: شیر، کمد و جادوگر ساخته شده در سال 2005 با 745 میلیون دلار فروش ، سرگذشت نارنیا: شاهزاده کاسپین ساخته شده در سال 2007 با 420 میلیون دلار فروش و سرگذشت نارنیا: سفر کشتی سپیده پیما ساخته شده در سال 2010 با 415 میلیون دلار فروش ). دو فیلم اول مجموعه نارنیا محصول کمپانی دیزنی بوده و قسمت سوم آن را کمپانی فاکس تولید کرده است.


سرگذشت نارنیا مجموعه‌ای از هفت رمان خیال‌پردازی نوشتهٔ سی اس لوئیس برای کودکان است که در ایران بیشتر با نام ماجراهای نارنیا شناخته می‌شود. این مجموعه که به عنوان یک اثر کلاسیک در ادبیات کودک و شناخته‌ترین اثر نویسنده اش شناخته می‌شود و بیش از ۱۲۰ میلیون نسخه از آن به ۴۱ زبان فروخته شده در بین سال‌های ۱۹۴۹ تا ۱۹۵۴ نوشته شده‌است. ماجراهای نارنیا : صندلی نقره ای چهارمین فیلم از این مجموعه میباشد.

جهت دانلود فیلم های ماجراهای نارنیا روی لینک های زیر کلیک کنید ....

قسمت اول | قسمت دوم | قسمت سوم

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید