news-background
news-background

پروژه‌ بعدی خالقین Westworld: اقتباس از بازی ویدیویی Fallout

سریال «وست‌ورلد» (دانلود سریال Westworld با لینک مستقیم) ممکن است یکی از بحث‌برانگیز‌ترین عنوان تلویزیونی در میان هواداران باقی بماند، چرا که هر فصل آن از جنبه‌ی کیفیت و قصه متفاوت است. اما این بدان معنا نیست که «جاناتان نولان» و «لیزا جوی» نویسندگان سریال توسط استودیوهای هالیوود زیر نظر گرفته نشوند، چرا که این زوج نویسنده کار خودر بر روی یک سریال جدید بر اساس یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی را آغاز کرده‌اند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که استودیوی آمازون با همکاری نولان و جوی یک سریال تلویزیونی جدید بر اساس بازی ویدیویی «فال‌اوت/پیامد» (Fallout) می‌سازند. این سریال داستانی در نسخه‌ی متفاوتی از آمریکا روایت می‌کند پس از آنکه جنگ هسته‌ای در دهه‌ی ۱۹۴۰ دنیا را به ویرانه تبدیل کرده است. چنانکه عنوان بازی ایجاب می‌کند، دنیا با پیامد جنگ دست به گریبان است و دولت جدیدی روی کار آمده و انسان‌ها در فضایی پسا-آخرالزمانی برای بقا می‌جنگند.

مجموعه بازی‌های ویدیویی «فال‌اوت» داستان‌هایی آنتولوژی روایت می‌کرد و هر قسمت آن بر روی گروهی جدید از شخصیت‌ها و لوکیشن‌هایی چون دی‌سی، بوستون، و ویرجینای غربی متمرکز بود. بعضی از قسمت‌های بازی نیز در آینده‌ای دور و در سال ۲۰۷۷ روایت شد. بنابراین داستان از پتانسیل بالایی برای یک اقتباس تلویزیونی برخوردار است، حتی اگر قرار باشد داستانی بازگو شود که در یک بازی تجربه شده.

علاوه بر «وست‌ورلد» در شبکه‌ی HBO و «فال‌اوت» برای آمازون، جوی و نولان پروژه‌های دیگری در حال توسعه دارند که شامل دست کم یک پروژه‌ی علمی-تخیلی دیگر برای آمازون خواهد شد. جوی در مقام نویسنده و کارگردان فیلم جدیدی تحت عنوان «خاطره» (Reminiscence) با بازی «هیو جکمن» و «ربکا فرگوسن» را نیز دارد اما تاریخ پخش آن هنوز مشخص نیست. آمازون سفارش ساخت یک فصل کامل برای سریال «فال‌اوت» را صادر نکرده و تنها برای نگارش فیلمنامه چراغ سبز نشان داده است.

علاوه بر «فال‌اوت» اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی بسیاری از بازی‌های ویدیویی در حال توسعه است. «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) با همکاری «کرگ مازین» نویسنده‌ی «چرنوبیل» (دانلود سریال Chernobyl با لینک مستقیم«سرزمین‌های مرزی» (Borderlands) با همکاری «کیت بلانشت» از جمله‌ی این پروژه‌ها خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۴۷

پیش بینی فقط جهت فان: قهرمان داستان یه زن رنگین پوست همجنسگرا میشه.

نمایش اسپویل
۱۳ تیر ۱۳۹۹ ۲۲:۵۹

:))) چرا پسر خوب. میدونم! ولی فیلم بالاخره یه کاراکتر باید بسازه و سناریو با اون کاراکتر پیش میره دیگه! و من میگم که زن رنگین پوست همجنسگرا میشه. فهمش خیلی هم سخت نیستا!!

نمایش اسپویل
۱۳ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۱۶

اینو بازی کردی نه دیگه کلا یه چیزی گفتی شخصیت اصلی اول بازی سفارشی قابل تغییره بین زن مرد و سیاه سفید

نمایش اسپویل