news-background
news-background

پرونده آزار جنسی «کوین اسپیسی» در دادگاه لس‌آنجلس بررسی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری ورایتی پرونده آزار جنسی «کوین اسپیسی» در دادگاه منطقه‌ای لس‌آنجلس بررسی خواهد شد. این پرونده در تاریخ 5 آوریل توسط اداره پلیس به دادگاه ارائه شد. به گزارش پلیس اتفاق در اکتبر سال 1992 در غرب هالیوود رخ داد و اداره قربانیان در 11 دسامبر تحقیقات این پرونده شروع کرد. بازیگر فیلم «Star Trek: Discovery»، «آنتونی رپ» اولین شخصی بود که علیه «اسپیسی» صحبت کرد. او مدعی شد که اتفاق در سال 1986 و در سن 14 سالگی در مهمانی در آپارتمان نیویورک «اسپیسی» 26 ساله رخ داد.

«اسپیسی» پس از آن در بیانیه‌ای از «رپ» عذرخواهی کرد و اعلام کرد که اتفاق را به خاطر نمی‌آورد.

اگر من به هر نحوی  با او بد برخورد کرده‌ام، از او طلب بخشش می‌کنم و برای این که او در تمام این سال‌ها مجبور به تحمل این حس بد شده از صمیم قلب متاسفم.

«اسپیسی» از سریال «House of Cards» شبکه نتفلیکس اخراج شد و در فیلم «All the Money in the World» جای خود را به «کریستوفر پلامر» داد. «پلامر» به خاطر بازی در این فیلم نامزد جایزه اسکار و گلدن گلوب شد. به گزارش نتفلیکس، «رابین رایت» نقش اصلی را در فصل ششم «House of Cards» بر عهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ۲۲:۱۸

میخواستم house of cards رو ببینم اما از وقتی این خبرا اومدن اصلا ندیدمش خیلی تعریفشو شنیدم

نمایش اسپویل
۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ۱۲:۴۹

هر وقت این خبر راجع به اسپیسی رو میبینم ناراحت میشم. سریال house of cards بدون اون معنی نداره

نمایش اسپویل
۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ۰۵:۴۸

دوستان خواستم یه حرفی گفته باشم که معنای آزار جنسی از نظر امریکایی ها رو بهتون قشنگ منتقل کرده باشم که یه وقت خدای نکرده سوء برداشت واست ایجاد نشه... منظور اونها برای آزار جنسی حتی به رفتار و طرز برخورد با جنس مخالف هم اطلاق میشه که یعنی طرز دیدگاه ما و اونها به مثابه فرش و عرش هستش... البته در مثل مناقشه نیست ولی دانستن این نکته ضروری هستش که شهوت پرست نباشیم و دیدمون رو به جهان باز کنیم... به قول سهراب سپهری: چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید...

نمایش اسپویل
۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ۱۴:۱۷

دوست عزیز خط دوم رو بر چه اساسی نوشتی نمیدونم ولی برداشتت خیلی اشتباهه تو فرهنگ ما هم بد رفتاری (جنسی) آزار جنسی محسوب میشه چه جنس مخالف باشه چه هم جنس. شاید شما وقتی آزار جنسی رو میشنوی , کلمه "تجاوز" به ذهنتون میاد. فقط یه مشکلی که تو قانون ما هست اینه که فقط در موارد تجاوز محاکمه انجام میشه به نظر من هر چی که کوین اسپیسی سرش اومد حقش بود. چون بازیگر خوبیه دلیل نمیشه که تاوان اشتباهاتش رو نده

نمایش اسپویل
۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۳۴

اینجوری هم که شما فکر میکنی نیست عزیز، درسته منظور اینا از آزار جنسی کلی و جامع هست و به قول شما شامل هر گونه کلام یا حرکتی میشه. ولی اگه یه سر به آمار تعرضات جنسی توو اروپا و آمریکا بزنی متوجه میشی که همچینم منظورشون فقط شوخی کلامی و ... نیست و توو اکثر موارد کار به جاهای باریک کشیده، به خصوص توو سلبریتی ها و سیاست مداراشون!!!

نمایش اسپویل
۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ۰۱:۲۷

God of acting </3 واقعا حیف ...

نمایش اسپویل