news-background
news-background

کارگردان Old Guard: فیلم لغو شده Silver & Black سونی می‌توانست تندتر از اغلب فیلم‌های مارول باشد

در حالی که دنیا سرانجام فیلم اکشن «گارد کهن» (دانلود فیلم The Old Guard با لینک مستقیم) را از طریق نت‌فلیکس دید، اما این فیلم اولین تلاش «جینا پرنس-بایتوود» برای شروع یک چندگانه نبوده است. او در واقع پیش از کارگردانی «شارلیز ترون» در این فیلم خود را برای کارگردانی «نقره‌ای و سیاه» (Silver & Black) اسپین‌آف «مرد عنکبوتی» آماده می‌کرد. او به تازگی در مصاحبه با «ایندی‌وایر» می‌گوید این فیلم موجب شد کارگردانی «گارد کهن» را به دست بیاورد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

سونی پیش از «گارد کهن» با پرنس-بایتوود» قرارداد بست تا فیلم «نقره‌ای و سیاه» را کارگردانی کند و داستانی در مورد شخصیت‌های «سمور نقره‌ای» و «گربه‌ی سیاه» در دنیای «مرد عنکبوتی» روایت کند. این فیلم مدت‌ها در حال توسعه بود و در نهایت استودیو آن را لغو کرد. وضعیت فیلم در حال حاضر نامشخص است و فیلمساز پیش‌تر ادعا کرد احتمال تولید سریال بر اساس داستان وجود دارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پرنس-بایتوود می‌گوید یک سال و نیم صرف بازنویسی فیلمنامه کرده تا موفق شده لحن این فیلم ابرقهرمانی را کشف کند. او می‌گوید: «می‌خواستم فیلمی تند و تیزتر از فیلم‌های مارول بسازم. تنها این سؤال مطرح بود که تا کجا در دنیای مارول می‌توانم پیش بروم.»

با توجه به لغو توسعه، به نظر می‌رسد که این کارگردان بیش از حد پیش رفته باشد. با این حال، این پرنس-بایتوود می‌گوید ماه‌ها وقت صرف کردن او روی این فیلمنامه سبب شده که فیلم «گارد کهن» را برای نت‌فلیکس بسازد. او توضیح می‌دهد: ««نقره‌ای و سیاه» مرا وارد بحث‌‌ها کرد. من یکی از آن چند زن فیلمسازی بودم که می‌توانستم این فیلم‌های بزرگ را کارگردانی کنم. می‌دانستم استودیوی اسکای‌دنس چه فیلم‌هایی می‌سازد. می‌دانستم که عاشق این پروژه خواهم شد، بیشتر به این علت که می‌توانستم با فیلم قبلی هر کاری که می‌خواهم انجام دهم: یک فیلم ابرقهرمانی تند‌ و تیز با دو شخصیت زن.»

او اضافه می‌کند: «هیچ اتفاقی بی‌علت نیست. در آن یک سال و نیم درس‌های زیادی فراگرفتم. تمام چیزهایی که از تولید یک فیلم با آن مقیاس آموخته بودم را می‌توانستم به «گارد کهن» منتقل کنم»

سه‌شنبه ۱۴ ژوئیه ورایتی گزارش داد که پرنس-بایتوود برای استودیوی «ترای‌استار» فیلم «زن شاه» (The Woman King) با بازی «وایولا دیویس» برنده‌ی اسکار را کارگردانی می‌کند. این فیلم یک اثر تاریخی است که از رویدادهای واقعی «پادشاهی داهومی»، یکی از قدرتمندترین حکومت‌های آفریقا در قرن ۱۸ و ۱۹ الهام گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید