news-background
news-background

پرفروش‌ترین فیلم‌ها در شبکه‌ی نمایش خانگی: ادامه سلطه یونیورسال، موفقیت 365 Days نت‌فلیکس به کمک صحنه‌های جنسی جنجالی

استودیوهای بزرگ بر فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌ها در پلتفرم‌های دیجیتال حکمرانی می‌کنند، اما مخاطبین از فیلم‌های دیستوپیایی مانند «بادی کم» نیز استقبال به عمل می‌آورند.

بیش از چهل روز تا اکران فیلم «عقیده» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) در سالن‌های سینما باقی مانده و «کریستفر نولان» و برادران وارنر امیدوارند که با این فیلم دوباره رونق را به صنعت فیلمسازی بازگردانند. اما تا سه هفته‌ی آینده فیلم‌هایی در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه می‌شوند که اگر پاندمی ویروس کرونا سالن‌ها را به تعطیلی نمی‌کشاند ممکن بود روی پرده بروند. نت‌فلیکس از جمعه آینده فیلم «۵ قطره خون» (دانلود فیلم Da 5 Bloods با لینک مستقیم) به کارگردانی «اسپایک لی» را عرضه خواهد کرد. در همین روز یونیورسال فیلم «سلطان استتن آیلند» (دانلود فیلم The King of Staten Island با لینک مستقیم) را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار اجاره خواهد داد. این استودیو به تازگی اعلام کرده است که فیلم «باید می‌رفتی» (دانلود فیلم You Should Have Left با لینک مستقیم) با بازی «کوین بیکن» و «آماندا سایفرید» را ۱۹ ژوئن به پلتفرم‌های دیجیتال می‌آورد.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که باید یونیورسال را سلطان پلتفرم‌های دیجیتال خواند. «تور جهانی ترول‌ها» (دانلود فیلم Trolls World Tour با لینک مستقیم) و «مرد نامرئی» (دانلود فیلم The Invisible Man با لینک مستقیم) یونیورسال به همراه چند عنوان دیگر آن‌ها در رتبه‌های بالای پلتفرم‌های دیجیتال عرضه‌ی محتوا قرار دارند. «ترول‌ها» در آمازون پرایم در رده‌ی اول ایستاده، «مرد نامرئی» صدر جدول آیتونز و اسپکترم را اشغال کرده، و «نت بالا» (دانلود فیلم The High Note با لینک مستقیم) یونیورسال/فکوس در دومین هفته‌ی انتشار در رده‌ی دوم اسپکترم جای دارد. فیلم‌های «هریت» (دانلود فیلم Harriet با لینک مستقیم) و «اما» (دانلود فیلم Emma با لینک مستقیم) این استودیو نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و ششم آیتونز جای گرفته‌اند.

یکی از عوامل اصلی سلطه‌ی یونیورسال کاهش هوشمندانه‌ی قیمت فیلم‌هاست. «ترول‌ها» که نزدیک به چهار ماه از انتشارش می‌گذرد به ۱۴.۹۹ دلار کاهش قیمت پیدا کرد، «مرد نامرئی» در حال حاضر با ۵.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، «اما» قیمتش را به ۳.۹۹ دلار رسانده و «هریت» همزمان با مرگ «جورج فلوید» همچنان با قیمت ۵.۹۹ دلار پرفروش است.

در مقطع فعلی فروش در سالن‌های سینما وضعیت چندان بهتری پید نکرده چرا که اغلب سالن‌های بزرگ همچنان بسته‌اند. منابع نزدیک به استودیوها گزارش می‌دهند که فروش کلی فیلم‌ها در آخر هفته‌ی گذشته در مجموع به ۴ میلیون دلار رسیده، اما از آن‌جا که بیشتر سینماهای فعال درایو-این بوده‌اند، به نظر نمی‌رسد که فروش واقعی بلیت از ۲.۵ میلیون دلار فراتر رفته باشد. در آخر هفته‌ی مشابه در سال ۲۰۱۹، فیلم‌ها ۱۶۵ میلیون دلار فروخته بودند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این هفته فیلم «بکی» (دانلود فیلم Becky با لینک مستقیم) استودیوی آی‌اف‌سی در درایو-این‌ها پیشتاز بود. این فیلم با بازی «کوین جیمز» در مورد یک مجرم فراری نئو-نازی نزدیک به ۱۷۸ هزار دلار فروخت. پارامونت نیز فیلم «مایتی اوک» (Mighty Oak) به کارگردانی «شان مک‌نامارا» را به نمایش گذاشت و در سینماهای درایو-این به فروش بالایی دست پیدا نکرد. اینکه چرا این فیلم مستقیماً در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه نشده هنوز مشخص نیست. تماشای انلاین فیلم خارجی.

فیلم درام جنایی «شرور» (دانلود فیلم Villain با لینک مستقیم) این هفته در رده‌ی هفتم آیتونز ایستاد و تریلر دیستوپیایی و روسی «خاموشی» (دانلود فیلم The Blackout با لینک مستقیم) که به تازگی امتیاز پخش آن به ۹۰ کشور فروخته شده در رده‌ی هشتم قرار گرفت. «بادی کم» (دانلود فیلم Body Cam با لینک مستقیم) پارامونت هم این هفته رده‌ی هشتم آیتونز را از آن خود کرد و «گذران شب» (دانلود فیلم Survive the Night با لینک مستقیم) با بازی «بروس ویلیس» دهم شد.

فهرست نت‌فلیکس این هفته دستخوش تغییرات زیادی شد. صدر جدول این شبکه را «آخرین روزهای جنایت آمریکایی» (دانلود فیلم The Last Days of American Crime با لینک مستقیم) اشغال کرد که روز جمعه منتشر شد. غافل‌گیرکننده‌تر جای گرفتن فیلم «۳۶۵ روز» (365 Days) بود که در لهستان فیلمبرداری شده هرچند داستان آن در سیسیل می‌گذرد. این درام اروتیک در مورد یکی از اعضای مافیای سیسیل است که یک زن را می‌رباید و یک سال به او وقت می‌دهد تا عاشقش شود.

داستان بحث‌برانگیز و صحنه‌ی جنسی جنجالی، موجب شد تا «۳۶۵ روز» در نت‌فلیکس پربیننده شود. این فیلم به کارگردانی «باربارا بیالوواس» و «توماش ماندس» ۷ ژوئن منتشر و پس از دو روز به پربیننده‌ترین فیلم نت‌فلیکس تبدیل شد. «۳۶۵ روز» که از رمانی اروتیک نوشته‌ی «بلانکا لیپینسکا» برگرفته شده، فوریه گذشته در لهستان اکران شد و نزدیک به ۹ میلیون دلار فروخت. «میکله مورونه» ایتالیایی در این فیلم نقش «ماسیمو»، یکی از اعضای یک خانواده‌ی سیسیلی را بازی می‌کند که وقتی یک زن زیبا توجه او را جلب می‌کند، در محافظت از پدرش ناکام می‌ماند. ماسیمو این زن لهستانی را رها نمی‌کند و او را می‌رباید و زندانی می‌کند. او به «لورا» ۳۶۵ روز وقت می‌دهد تا عاشقش شود وگرنه می‌تواند به زندگی ناخوشایندش در لهستان بازگردد.

جدا از داستان بحث‌برانگیز، صحنه‌های جنسی فیلم بودند که شباهت زیادی به «۵۰ طیف گری» (50 Shades) داشتند. این صحنه‌ها تاحدی در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شد که در «تیک‌تاک» کاربران ویدیوهایی از خود در حال تماشای فیلم ارسال می‌کنند. با این چالش «تیک‌تاک» بدون تردید بینندگان بیشتری به دیدن فیلم علاقه‌مند شده‌اند. در حال حاضر هشتگ #365Days در «تیک‌تاک» دارای ۱۴۷.۶ میلیون بازدید ویدیویی است.

یکی از عوامل دیگری که «۳۶۵ روز» را تا این رتبه بالا آورده این است که طبق قوانین جدید نت‌فلیکس تنها دیدن ۲ دقیقه از فیلم کافی است تا مشترک به عنوان «مخاطب» در محاسبات وارد شود. بسیاری از بینندگان بدون شک تنها صحنه‌های جنسی فیلم را خواهند دید تا ببینید این هیاهوی مجازی برای چیست و همین مسئله باعث می‌شود که «مخاطب» فیلم افزایش پیدا کند. باورنکردنی‌ترین صحنه‌ی جنسی فیلم یک مونتاژ ۴ دقیقه‌ای در قایق شخصیت «ماسیمو» است که شامل پوزیشن‌های جنسی مختلف می‌شود. مخاطبین در شبکه‌های اجتماعی بیشتر در این باره بحث می‌کنند که آیا این صحنه‌ها شبیه‌سازی شده یا واقعی است.

هفته‌ی گذشته فیلم «خدمتکار» (دانلود فیلم The Help با لینک مستقیم) با عرضه در نت‌فلیکس و رسیدن به صدر جدول جنجال آفرید. این فیلم که اولین بار در تاریخ ۲ ژوئن به نت‌فلیکس آمد، در حال حاضر رتبه‌ی چهارم را در اختیار گرفته. فیلسازان و ژورنالیست‌ها معتقد بودند که مخاطبین همزمان با قتل «جورج فلوید» گزینه‌های بهتری برای آموختن در مورد تبعیض نژادی دارند. از جمله فیلم مستند «سیزدهم» (دانلود فیلم 13th با لینک مستقیم) به کارگردانی «ایوا دوورنی» که تا روز یکشنبه در رتبه‌ی نهم نت‌فلیکس جای گرفته بود.

 

آمازون پرایم

بر اساس شمار تراکنش‌ها تا دوشنبه ۸ ژوئن

۱. تور جهانی ترول‌ها (دانلود فیلم Trolls World Tour با لینک مستقیم)

۲. اسکوب! (دانلود فیلم Scoob! با لینک مستقیم)

۳. بلادشات (دانلود فیلم Bloodshot با لینک مستقیم)

۴. بزرگ‌ترین شومن (دانلود فیلم The Greatest Showman با لینک مستقیم)

۵. چاقوکشی (دانلود فیلم Knives Out با لینک مستقیم)

۶. سونیک خارپشت (دانلود فیلم Sonic the Hedgehog با لینک مستقیم)

۷. جومانجی: مرحله‌ی بعدی (دانلود فیلم Jumanji: The Next Level با لینک مستقیم)

۸. پسران بد برای همیشه (دانلود فیلم Bad Boys for Life با لینک مستقیم)

۹. جنتلمن‌ها (دانلود فیلم The Gentlemen با لینک مستقیم)

۱۰. شب بازی (دانلود فیلم Game Night با لینک مستقیم)

 

فندنگونو

بر اساس شمار تراکنش‌ها تا دوشنبه ۸ ژوئن

۱. اسکوب! (دانلود فیلم Scoob! با لینک مستقیم)

۲. مرد نامرئی (دانلود فیلم The Invisible Man با لینک مستقیم)

۳. نت بالا (دانلود فیلم The High Note با لینک مستقیم)

۴. تور جهانی ترول‌ها (دانلود فیلم Trolls World Tour با لینک مستقیم)

۵. سونیک خارپشت (دانلود فیلم Sonic the Hedgehog با لینک مستقیم)

۶. پسران بد برای همیشه (دانلود فیلم Bad Boys for Life با لینک مستقیم)

۷. شکار (دانلود فیلم The Hunt با لینک مستقیم)

۸. جومانجی: مرحله‌ی بعدی (دانلود فیلم Jumanji: The Next Level با لینک مستقیم)

۹. بلادشات (دانلود فیلم Bloodshot با لینک مستقیم)

۱۰. جزیره‌ی خیال (دانلود فیلم Fantasy Island با لینک مستقیم)

 

اسپکترم

براساس تراکنش‌ها از ۲۹ می تا ۴ ژوئن

۱. مرد نامرئی (دانلود فیلم The Invisible Man با لینک مستقیم)

۲. نت بالا (دانلود فیلم The High Note با لینک مستقیم)

۳. اسکوب! (دانلود فیلم Scoob! با لینک مستقیم)

۴. عفو منصفانه (دانلود فیلم Just Mercy با لینک مستقیم)

۵. سونیک خارپشت (دانلود فیلم Sonic the Hedgehog با لینک مستقیم)

۶. پسران بد برای همیشه (دانلود فیلم Bad Boys for Life با لینک مستقیم)

۷. تور جهانی ترول‌ها (دانلود فیلم Trolls World Tour با لینک مستقیم)

۸. بادی کم (دانلود فیلم Body Cam با لینک مستقیم)

۹. جزیره‌ی خیال (دانلود فیلم Fantasy Island با لینک مستقیم)

۱۰. گذران شب (دانلود فیلم Survive the Night با لینک مستقیم)

 

آیتونز

بر اساس تراکنش‌ها، جدول روزانه تا دوشنبه ۸ ژوئن

۱. مرد نامرئی (دانلود فیلم The Invisible Man با لینک مستقیم)

۲. هریت (دانلود فیلم Harriet با لینک مستقیم)

۳. سونیک خارپشت (دانلود فیلم Sonic the Hedgehog با لینک مستقیم)

۴. اسکوب! (دانلود فیلم Scoob! با لینک مستقیم)

۵. جنتلمن (دانلود فیلم The Gentlemen با لینک مستقیم)

۶. اما (دانلود فیلم Emma با لینک مستقیم)

۷. شرور (دانلود فیلم The Villain با لینک مستقیم)

۸. بمب‌ خبری (دانلود فیلم Bombshell با لینک مستقیم)

۹. خاموشی (دانلود فیلم The Blackout: Invasion Earth با لینک مستقیم)

۱۰. جومانجی: مرحله‌ی بعدی (دانلود فیلم Jumanji: The Next Level با لینک مستقیم)

 

فیلم‌های نت‌فلیکس

پربیننده‌ترین عناوین تا دوشنبه ۸ ژوئن

۱. آخرین روزهای جنایت آمریکایی (دانلود فیلم The Last Days of American Crime با لینک مستقیم)

۲. ۳۶۵ روز (365 Days)

۳. ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی (دانلود فیلم Cloudy With a Chance of Meatballs با لینک مستقیم)

۴. خدمتکار (دانلود فیلم The Help با لینک مستقیم)

۵. هیلر (دانلود فیلم The Healer با لینک مستقیم)

۶. نادان (دانلود فیلم Clueless با لینک مستقیم)

۷. جواهر تراش‌نخورده (دانلود فیلم Uncut Gems با لینک مستقیم)

۸. گردباد (دانلود فیلم Twister‎ با لینک مستقیم)

۹. متصدی شبانه (دانلود فیلم The Night Clerk با لینک مستقیم)

۱۰. خانم عوضی (دانلود فیلم The Wrong Missy با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۰۰

چجوریه که لینک 365 روز رو گذاشتید اما روش کلیک میکنی میگه صفحه موجود نمی باشد؟!!!

نمایش اسپویل
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۲۹

به پشتیبانی پیام بدید

نمایش اسپویل
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۰۲

منم نمیتونم ببینم اشتراک طلایی هم دارم مشکل از خودشه

نمایش اسپویل
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۰۶

برای دیدن صفحه بعضی از فیلم‌ها باید اشتراک ویژه تهیه کنید.

نمایش اسپویل