news-background
news-background

با پربیننده شدن سریال The Boys آمازون، نت‌فلیکس سرانجام رقیبی مقابل خود دید

 

هرچند سنجش آمار بینندگان در دوران شبکه‌های استریمینگ دشوارتر از همیشه شده، اما این بدان معنا نیست که کمپانی‌های متخصص در این زمینه از جمله «نیلسن» دست از تلاش در این زمینه بردارند. برای اولین بار از زمانی که این کمپانی شروع به انتشار فهرست پربیننده‌ترین عناوین در شبکه‌های استریمینگ به صورت هفتگی کرد، سریال «پسران» (دانلود سریال The Boys با لینک مستقیم) آمازون در میان عناوین پرشمار نت‌فلیکس قد علم کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«فوربز» گزارش می‌دهد که سریال «پسران» در میان پربیننده‌ترین سریال‌های این هفته در رده‌ی سوم جای گرفته و ۸۹۱ میلیون دقیقه دیده شده است. سریال «کبرا کای» (Cobra Kai) که از فصل آینده به عنوان اریجینال نت‌فلیکس تبدیل خواهد شد، پربیننده‌ترین سریال هفته است. نت‌فلیکس این سریال را اخیراً از یوتیوب خریداری کرد، اما اپیزودهای جدید آن تا سال آینده میلادی پخش نخواهند شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

دومین رتبه‌ی فهرست در اختیار «لوسیفر» (Lucifer) نت‌فلیکس است، در حالی که «اداره» (The Office)، «ذهن‌های جنایت‌کار» (Criminal Minds)، «افسانه‌ی کورا» (The Legend of Korra)، «بی‌شرم» (Shameless) و «آناتومی گری» (Grey's Anatomy) همگی از شبکه‌های دیگر به نت‌فلیکس آمده‌اند و در این جدول جای دارند. تنها سریال تماماً اریجینال نت‌فلیکس در این فهرست «دور» (Away) با بازی «هیلاری سونک» است.

آمازون اخیراً ادعا کرده بود که آمار بینندگان فصل دوم «پسران» نسبت به فصل اول دو برابر شده است. این فصل به علت تمرکز بیشتر بر مسائل سیاسی با نقدهای بهتری نیز مواجه شد. آمازون سفارش ساخت فصل سوم سریال را نیز صادر کرده است.

   

۱۰ عناوین پربیننده هفته در شبکه‌های استریمینگ:

 

۱. کبرا کای (Cobra Kai) نت‌فلیکس – ۲۰ اپیزود – ۲۱۷۱ میلیون دقیقه

۲. لوسیفر (Lucifer) نت‌فلیکس – ۷۵ اپیزود – ۱۴۱۵ میلیون دقیقه

۳. پسران (The Boys) آمازون – ۱۱ اپیزود – ۸۹۱ میلیون دقیقه

۴. اداره (The Office) نت‌فلیکس – ۱۹۲ اپیزود – ۸۴۳ میلیون دقیقه

۵. ذهن‌های جنایت‌کار (Criminal Minds) نت‌فلیکس – ۲۷۷ اپیزود – ۶۷۵ میلیون دقیقه

۶. بی‌شرم (Shameless) نت‌فلیکس – ۱۲۱ اپیزود – ۶۳۹ میلیون دقیقه

۷. دور (Away) نت‌فلیکس – ۱۰ اپیزود – ۶۳۱ میلیون دقیقه

۸. آناتومی گری (Grey's Anatomy) نت‌فلیکس – ۳۶۱ اپیزود – ۶۱۶ میلیون دقیقه

۹. افسانه کورا (The Legend of Korra) نت‌فلیکس – ۵۲ اپیزود – ۵۴۱ میلیون دقیقه

۱۰. مولان (Mulan) دیزنی پلاس – ۱ اپیزود – ۵۲۵ میلیون دقیقه

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید