news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۱/۶

«لیگ عدات زک اسنایدر» پرحاشیه‌ترین فیلم دی‌سی و برادران وارنر برای دومین هفته‌ی پیاپی پربیننده‌ترین فیلم هفته در ۳۰نما شد. این فیلم چهار ساعته هفته‌ی گذشته از شبکه‌ی HBO Max منتشر شد و بسیاری از شیفتگان دی‌سی را راضی کرد. نسخه‌ی سیاه‌وسفید این فیلم ابرقهرمانی نیز به‌تازگی از همین شبکه منتشر شده است. اسنایدر و برادران وارنر تأکید کرده‌اند که برای این فیلم دنباله‌ای ساخته نخواهد شد، اما بازگشت این کارگردان با توجه به داستان ناتمام «کات اسنایدر» با توجه به اتفاقاتی که برای این فیلم روی داد دور انتظار نیست.

انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» دیزنی این هفته جایگاه دوم را تصاحب کرد و «روح» دیگر عنوان انیمیشن پیکسار و دیزنی رتبه‌ی سوم را کسب کرد. «میناری» با بازی «استیون یون» نامزد اسکار این هفته چهارم شد و «پدر» نامزد اسکار بهترین فیلم با بازی «آنتونی هاپکینز»‌ «الیویا کولمن» رتبه‌ی پنجم را از آن خود کرد. این دو فیلم پس از اعلام نامزدهای اسکار با افزایش فروش بیش از ۱۰۰ درصدی در آمریکا مواجه شده‌اند.

«زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» همزمان با انتشار «لیگ عدالت زک اسنایدر» به رتبه‌ی ششم رسیده و «یک دور دیگر» نامزد اسکار بهترین فیلم بین‌المللی در رده‌ی هفتم ایستاده است. «سرزمین خانه‌به‌دوشان» با بازی «فرانسیس مک‌دورمند» دیگر عنوان مدعی اسکار امسال است که این هفته جایگاه هشتم را در اختیار دارد. فیلم‌های «تام و جری»‌ برادران وارنر و «زن جوان آینده‌دار» نیز به ترتیب در رتبه‌های نهم و دهم جای گرفته‌اند.

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما:

 

۱. لیگ عدالت زک اسنایدر (Zack Snyder’s Justice League 2021)

۲. رایا و آخرین اژدها (Raya and the Last Dragon 2021)

۳. روح (Soul 2020)

۴. میناری (Minari 2020)

۵. پدر (The Father 2020)

۶. زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984 2020)

۷. یک دور دیگر (Another Round 2020)

۸. سرزمین خانه‌به‌دوشان (Nomadland 2020)

۹. تام و جری (Tom and Jerry 2021)

۱۰. زن جوان آینده‌دار (Promising Young Woman 2020)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید