news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۹/۱۲/۲۹

فیلم چهار ساعته‌ی «لیگ عدالت زک اسنایدر» جمعه گذشته از شبکه‌ی HBO Max پخش شد و به سرعت در صدر فهرست هفتگی پربیننده‌ترین فیلم‌های ۳۰نما قرار گرفت. برای این فیلم ابرقهرمانی دنباله‌ای ساخته نخواهد شد چرا که به گفته‌ی کارگردان در حال حاضر استودیوی برادران وارنر تمایلی به همکاری با اسنایدر ندارد. خود اسنایدر نیز اخیراً ادعا کرده است که تمایل زیادی به ساختن فیلم‌های ابرقهرمانی بیشتر ندارد. او به زودی فیلم زامبی «ارتش مردگان» (Army of the Dead) را از نت‌فلیکس پخش می‌کند و با چند انیمه و پیش‌درآمد دنیای آن را گسترش می‌دهد.

رده‌ی دوم پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته به انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» دیزنی رسید و «میناری» برنده‌ی گلدن گلوب و نامزد اسکار رتبه‌ی سوم را از آن خود کرد. انیمیشن/لایو-اکشن «تام و جری» برادران وارنر این هفته چهارم شد و درام «سرزمین خانه‌به‌دوشان» به کارگردانی «کلوئی ژائو» رتبه‌ی پنجم را در اختیار گرفت.

فیلم «چری» با بازی «تام هالند» و کارگردانی «برادران روسو» که اخیراً از اپل تی‌وی‌+ پخش شده در رده‌ی ششم جای گرفته و درام دانمارکی «یک دور دیگر» با بازی «مدس میکلسن» هفتم است. فیلم ابرقهرمانی «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» ساخته‌ی «پتی جنکینز» و بازی «گل گدوت» این هفته خود را به رتبه‌ی هشتم رسانده است. دو فیلم «خیلی اهمیت می‌دهم» با بازی «رزامند پایک»‌ و «زن جوان آینده‌دار» با بازی «کری مالیگان» با شخصیت‌های اول زن به ترتیب در رده‌های نهم و دهم قرار دارند.

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما:

 

۱. لیگ عدالت زک اسنایدر (Zack Snyder’s Justice League 2021)

۲. رایا و آخرین اژدها (Raya and the Last Dragon 2021)

۳. میناری (Minari 2020)

۴. تام و جری (Tom and Jerry 2021)

۵. سرزمین خانه‌به‌دوشان (Nomadland 2020)

۶. چری (Cherry 2020)

۷. یک دور دیگر (Another Round 2020)

۸. زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984 2020)

۹. خیلی اهمیت می‌دهم (I Care a Lot 2020)

۱۰. زن جوان آینده‌دار (Promising Young Woman 2020)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید