news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۳/۲۸

فیلم لایو-اکشن «کروئلا» دیزنی با بازی «اما استون» پس از یک هفته دوری از صدر، در طول هفته گذشته دوباره به رتبه اول بازگشت. استودیوی دیزنی دو هفته قبل تولید قسمت دوم این فیلم را تأیید کرد. انتظار می‌رود «کریگ گیلسپی» کارگردان و «تونی مک‌نامارا» نویسنده برای قسمت بعدی بازگردند. استون در این فیلم نقش «کروئلا دویل» شخصیت شرور داستان «۱۰۱ سگ خالدار» را بازی می‌کند.

«کروئلا» ۲۸ می در سالن‌های سینما اکران شد و همزمان با قیمت ۳۰ دلار در دسترس مشترکین دیزنی+ قرار گرفت. این فیلم تاکنون ۵۵.۹ میلیون دلار در بازارهای داخلی فروخته و نقدهای مثبتی دریافت کرده است. داستان «کروئلا» در دهه‌ی ۱۹۷۰ لندن روی می‌دهد و سرگذشت دختر سارق جوان، زیرک و خلاقی به نام «استلا» را دنبال می‌کند که می‌خواهد با طراحی‌هایش نامی برای خود دست و پا کند.

اکشن «بی‌نهایت» با بازی «مارک والبرگ» از رتبه پنجم به رده دوم آمده، در حالی که انیمیشن «لوکا» پیکسار و دیزنی که روز گذشته از دیزنی+ منتشر شد، به سرعت خود را به رتبه سوم رسانده است. این فیلم قرار بود تابستان امسال اکران شود اما مارس گذشته دیزنی تأیید کرد که نمایش «لوکا» در سالن‌های سینما را لغو کرده است. نسخه‌های بلو-ری این فیلم تا پایان سال ۲۰۲۱ منتشر خواهند شد.

«احضار: شیطان وادارم کرد» که هفته گذشته در صدر جدول قرار گرفته بود، جایگاه چهارم را در تصاحب کرده و «خشم انسان» با بازی «جیسون استاتهام» پنجمین رتبه جدول را از آن خود کرده است. فیلم «هیچ‌کس» اکشن دیگری با بازی «باب اودنکرک» است که در رتبه ششم ایستاده. «ایلیا نیشولر» هفته گذشته تأیید کرد که کار بر روی فیلمنامه قسمت دوم با همکاری «درک کولستاد» آغاز شده اما هنوز از استودیو چراغ سبز دریافت نکرده است.

فیلم انیمیشن «اژدهای آرزو» با صداپیشگی «جیمی وونگ»، «جان چون، و «کنستانس وو» که ژانویه گذشته در چین اکران شده بود و از ۱۱ ژوئن از طریق نت‌فلیکس در بازارهای بین‌المللی منتشر شده، در رتبه هفتم جای گرفته است. این فیلم از ۲۰ نقد امتیاز «راتن تومیتوز» ۶۵ درصد دریافت کرده است.

درام «میناماتا» با بازی «جانی دپ» هفته گذشته در پلتفرم‌های دیجیتال منتشر شد و به رتبه هشتم رسید. «سواران عدالت» با بازی «مدس میکلسن» هفته گذشته با کیفیت بلو-ری در دسترس قرار گرفت و به رده نهم آمد. در نهایت فیلم موزیکال «در ارتفاعات» که با حواشی زیادی هم مواجه شده، رتبه دهم را در اختیار گرفته است.

۱۰ فیلم پربیننده هفته در ۳۰نما:

۱. کروئلا (Cruella 2021)

۲. بی‌نهایت (Infinite 2021)

۳. لوکا (Luca 2021)

۴. احضار: شیطان وادارم کرد (The Conjuring: The Devil Made Me Do It 2021)

۵. خشم انسان (Wrath of Man 2021)

۶. هیچ‌کس (Nobody 2021)

۷. اژدهای آرزو (Wish Dragon 2021)

۸. میناماتا (Minamata 2020)

۹. سواران عدالت (Riders of Justice 2020)

۱۰. در ارتفاعات (In the Heights 2021)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید