news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۹/۵

فیلم «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» سونی به کارگردانی «اندی سرکیس» به صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین سینمایی هفته در ۳۰نما رسید. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۶۰ درصد دریافت کرده است.

در این دنباله «ادی براک» ژورنالیست با بازی «تام هاردی» در مقابل «کارنیج» یا «کلتوس کسدی» قاتل زنجیره‌ای قرار می‌گیرد. در پایان قسمت اول «ونوم» فاش شده بود که نقش «کارنیج» را «وودی هارلسون» ایفا خواهد کرد. «میشل ویلیامز» و «رید اسکات» نیز به «نایومی هریس» می‌پیوندند که در قسمت دوم نقش شخصیت شرور «شریک» را بازی می‌کند. «استیون گراهام»، «شان دلانی»، «لورنس اسپلمن» و «لری الومبامیو» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

موزیکال «تیک، تیک... بوم» نت‌فلیکس با بازی «اندرو گارفیلد» که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۶ درصد دریافت کرده در رتبه دوم جای گرفته است. در این فیلم گارفیلد نقش «جان» را بازی می‌کند، یک آهنگساز جوان تئاتر که در سال ۱۹۹۰ به عنوان پیش‌خدمت در رستوران نیویورک مشغول به کار است، و همزمان در حال نگارش چیزی است که امیدوار است یکی از بهترین نمایش‌های موزیکال آمریکا باشد.

فیلم تریلر «آخرین شب در سوهو» به کارگردانی «ادگار رایت» این هفته سوم شد و «وقتی برای مردن نیست» از چندگانه «جیمز باند» به رتبه چهارم رسید. «اعلان قرمز» نت‌فلیکس که در آستانه تبدیل شدن به پربیننده‌ترین فیلم تاریخ شبکه است رتبه پنجم را از آن خود کرده در حالی که «اسپنسر» با بازی «کریستن استوارت» در نقش «پرنسس دایانا» به دنبال انتشار از پلتفرم‌های دیجیتال به رتبه ششم آمد.

«شانگ-چی» مارول و دیزنی و «تل‌ماسه» که اخیراً از فروش داخلی ۱۰۰ میلیون دلاری عبور کرده رتبه‌های هفتم و هشتم را اشغال کرده‌اند، در حالی که فیلم علمی-تخیلی «فینچ» با بازی «تام هنکس» و درام ورزشی «شاه ریچارد» برادران وارنر و با بازی «ویل اسمیت» در نقش پدر ونوس و سرنا ویلیامز نهمین و دهمین رتبه جدول را کسب کرده‌اند.

۱۰ فیلم پربیننده هفته در ۳۰نما:

 

۱. ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage 2021)

۲. تیک، تیک... بوم! (Tick, Tick… Boom! 2021)

۳. آخرین شب در سوهو (Last Night in Soho 2021)

۴. وقتی برای مردن نیست (No Time to Die 2021)

۵. اعلان قرمز (Red Notice 2021)

۶. اسپنسر (Spencer 2021)

۷. شانگ-چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings 2021)

۸. تل‌ماسه (Dune 2021)

۹. فینچ (Finch 2021)

۱۰. شاه ریچارد (King Richard 2021)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید