news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۵/۲۹

«جوخه انتحار» برادران وارنر و دی‌سی به کارگردانی «جیمز گان» برای دومین هفته پیاپی در رتبه اول پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما قرار گرفت. این فیلم دو هفته قبل همزمان با اکران در سالن‌های سینما از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش شد اما در گیشه انتظارات استودیو را برآورده نساخت. «سیلوستر استالونه» صداپیشه نقش «شاه کوسه» با این فیلم برای ششمین دهه متوالی فیلمی در صدر جدول فروش سینماهای آمریکا دارد.

دومین فیلم پربیننده هفته «شوالیه سبز» به کارگردانی «دیوید لوری» و بازی «دو پاتل» بود. این فیلم از افسانه «شاه آرتور» الهام گرفته شده و «دو پاتل» نقش شخصیتی به نام «سر گاوین» را بازی می‌کند که برادرزاده بی‌پروای «شاه آرتور» است و برای یافتن غریبه‌ای غول‌پیکر موسوم به «شوالیه سبز» سفر آغاز می‌کند. گاوین در این راه با غول‌ها، ارواح، سارقین و دسیسه‌چینان مواجه می‌شود. «جول اجرتون»، «بری کیوگان»، «آلیسیا ویکاندر»، و زوج بازیگر «ساحره» یعنی «رالف اینسون»‌ و «کیت دیکی» دیگر بازیگران «شوالیه سبز» خواهند بود. «شان هریس» بازیگر چندگانه «مأموریت غیرممکن»‌ نیز نقش «شاه آرتور» را بازی می‌کند.

«شوالیه سبز» که در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۸ درصد و از «متاکریتیک» امتیاز ۸۵ از ۱۰۰ دریافت کرده است پس از نمایش در ۲۷۹۰ سینما به فروش افتتاحیه داخلی ۶.۷۸ میلیون دلاری رسید و رتبه دوم را به خود اختصاص داد. با این حال، تهیه‌کنندگان ترجیح دادند برای پخش فیلم‌ها نوعی استراتژی را اتخاذ کنند که سرمایه آن‌ها را در شرایطی که نوع دلتای ویروس کرونا سالن‌های سینما را تهدید می‌کند بازگرداند و به همین علت این فیلم زودتر از انتظار در پلتفرم‌های دیجیتال پخش شد.

فیلم «چشمان مار: خاستگاه جی.آی. جو» هفته گذشته به پلتفرم‌های دیجیتال آمد و رده سوم را از آن خود کرد. فیلم «چشمان مار» تنها داستان تبدیل شدن نینجای معروف به یکی از مأمورین الیت «جی.آی. جو» را روایت نمی‌کند و به شخصیت‌های نمادینی چون «اسکارلت» با بازی «سامارا ویوینگ» و «بارونس» با بازی «اورسلا کوربرو» نیز می‌پردازد. «رابرت شونتکی» کارگردان «دایورجنت» بر روی صندلی کارگردانی این فیلم نشسته است. «هنری گولدینگ» در «چشمان مار» نقش اصلی را بازی می‌کند و برادر و دشمن «استورم شدو» با بازی «اندرو کوجی» است. «چشمان مار» اواخر ماه ژوئیه در سالن‌های سینما اکران شد.

این هفته فیلم‌های «گردش در جنگل» و «کروئلا» که هر دو از دیزنی+ پخش شده‌اند به ترتیب در رتبه‌های چهارم و پنجم جای گرفته‌اند، در حالی که فیلم تحسین‌شده «کودا» اپل به رده ششم رسیده است. فیلم «استیل‌واتر» با بازی «مت دیمون» و انیمیشن «لوکا» پیکسار نیز جایگاه‌های هفتم و هشتم را به خود اختصاص دادند. فیلم‌های «سریع و خشمگین ۹» یونیورسال و «بادیگارد همسر آدمکش» هم به رده‌های نهم و دهم جدول رسیده‌اند.

   

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما:

   

۱. جوخه انتحار (The Suicide Squad 2021)

۲. شوالیه سبز (The Green Knight 2021)

۳. چشمان مار: خاستگاه جی.آی. جو (Snake Eyes: G.I. Joe Origins 2021)

۴. گردش در جنگل (Jungle Cruise 2021)

۵. کروئلا (Cruella 2021)

۶. کودا (Coda 2021)

۷. استیل‌واتر (Stillwater 2020)

۸. لوکا (Luca 2021)

۹. سریع و خشمگین ۹ (F9 2021)

۱۰. بادیگارد همسر آدمکش (The Hitman’s Wife’s Bodyguard 2021)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید