news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۵/۱

فیلم اکشن و کمدی «بادیگارد همسر آدمکش» که دنباله‌ای برای «بادیگارد آدمکش» است هفته گذشته در رتبه اول پربیننده‌ترین عناوین سینمایی قرار گرفت. این فیلم با بازی «رایان رینولدز»، «ساموئل ال. جکسون»، «سلما هایک» و «آنتونیو باندراس» در پنجمین هفته اکران در بازارهای داخلی به فروش ۳۶ میلیون دلاری رسیده است.

«بیوه سیاه» مارول و دیزنی که همزمان با اکران در سالن‌های سینما از دیزنی+ نیز پخش شد و اعتراض سالن‌داران را با سقوط بی‌سابقه در هفته دوم در پی داشت، رتبه دوم را تصاحب کرده است. فیلم تحسین‌شده «خوک» با بازی «نیکلاس کیج» که هفته گذشته در بازارهای آمریکای شمالی روی پرده رفت و ۹۷۰ هزار دلار فروخت، به رتبه سوم رسیده است. این فیلم به کارگردانی «مایکل سارنوسکی» توسط استودیوی نئون پخش شده و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۷ درصد از ۱۲۷ نقد دریافت کرده است. «خوک» از «متاکریتیک» نیز امتیاز ۸۴ از ۱۰۰ دریافت کرده و با نقدهای عموماً مثبت مواجه شده است.

«اسپیس جم: میراث جدید» با بازی «لبران جیمز» و صداپیشگی «زندیا» این هفته به رده چهارم آمده و «مکانی آرام ۲» پارامونت در جایگاه پنجم قرار گرفته است. فیلم‌های «پاکسازی برای همیشه» و «خشم انسان» نیز به ترتیب رده‌های ششم و هفتم را از آن خود کرده‌اند.

انیمیشن «لوکا» پیکسار و دیزنی این هفته به رده هشتم رسیده و فیلم نکوهش‌شده «نیمه‌شب در سوییچ‌گرس» با بازی «مگان فاکس» و «بروس ویلیس» نهم است. فیلم اکشن و علمی-تخیلی «جنگ فردا» با نقش‌آفرینی «کریس پرت» نیز در دهمین رتبه جدول جای گرفته است.

۱۰ فیلم پربیننده هفته در ۳۰نما:

 

۱. بادیگارد همسر آدمکش (The Hitman’s Wife’s Bodyguard 2021)

۲. بیوه سیاه (Black Widow 2021)

۳. خوک (Pig 2021)

۴. اسپیس جم: میراث جدید (Space Jam: A New Legacy 2021)

۵. مکانی آرام ۲ (A Quiet Place: Part II 2021)

۶. پاکسازی برای همیشه (The Forever Purge 2021)

۷. خشم انسان (Wrath of Man 2021)

۸. لوکا (Luca 2021)

۹. نیمه‌شب در سوییچ‌گرس (Midnight in the Switchgrass 2021)

۱۰. جنگ فردا (The Tomorrow War 2021)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید