news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۸/۲۱

«وقتی برای مردن نیست» استودیوهای ام‌جی‌ام و یونایتد آرتیستس پس از ماه‌ها انتظار و تأخیرهای مکرر سرانجام از پلتفرم‌های دیجیتال پخش شد و به سرعت به رتبه اول رسید. این فیلم به کارگردانی «کری فوکوناگا» و آخرین بازی «دنیل کریگ» در نقش «جیمز باند» رکوردی بهتر از «گای آزاد» در ۳۰نما به جا گذاشته است. این درحالی است که «گای آزاد» با بازی «رایان رینولدز» یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های ۳۰نما در چند سال اخیر بود.

رتبه دوم این هفته به فیلم ابرقهرمانی «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» مارول و دیزنی رسید که نسخه بلو-ری آن پیش از موعد درز کرد. این فیلم که پیش از اکران «جاودانگان» پرفروش‌ترین فیلم مارول در دوران پاندمی بود به‌تازگی از دیزنی+ پخش شده است.

فیلم علمی-تخیلی و پسا-آخرالزمانی «فینچ» با بازی «تام هنکس» این هفته رده سوم را به خود اختصاص داده در حالی که فیلم اکشن «وضعیت قرمز» با بازی رینولدز، «دووین جانسون» و «گل گدوت» به دنبال پخش از نت‌فلیکس در چهارمین رده جدول جای گرفته است.

«ونوم ۲» سونی و مارول و قسمت اول «تل‌ماسه» ساخته «دنی ویلنوو» به ترتیب رتبه‌های پنجم و ششم را اشغال کرده‌اند و فیلم «دستیار» با اضافه شدن کیفیت‌های جدید به رده هفتم آمده است. فیلم‌های «ارتش سارقان» نت‌فلیکس و «جاودانگان» مارول و دیزنی به ترتیب هشتم و نهمین رده جدول این هفته را تصاحب کردند و فیلم «کودا» با در اختیار گرفتن رتبه دهم همچنان در مقابل خروج از ۱۰ فیلم پربیننده هفته مقاومت کرد.

۱۰ فیلم پربیننده هفته در ۳۰نما:

 

۱. وقتی برای مردن نیست (No Time to Die 2021)

۲. شانگ-چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings 2021)

۳. فینچ (Finch 2021)

۴. وضعیت قرمز (Red Notice 2021)

۵. ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage 2021)

۶. تل‌ماسه (Dune 2021)

۷. دستیار (The Assistant 2019)

۸. ارتش سارقان (Army of Thieves 2021)

۹. جاودانگان (Eternals 2021)

۱۰. کودا (CODA 2021)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید