news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۲/۱۷

انیمیشن «میچل‌ها و ماشین‌ها» نت‌فلیکس هفته گذشته منتشر شد و در صدر جدول پربیننده‌ترین فیلم‌های ۳۰نما جای گرفت. این انیمیشن ابتدا قرار بود توسط استودیوی سونی در سالن‌های سینما اکران شود اما با شیوع ویروس کرونا امتیاز پخش آن به نت‌فلیکس فروخته شد. این انیمیشن به کارگردانی «مایکل ریاندا» با بودجه ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۸ درصد دریافت کرده است.

فیلم درام «پدر» که برای «آنتونی هاپکینز» جایزه اسکار را به همراه داشت این هفته رده دوم را در اختیار گرفته و «مورتال کامبت» نیو لاین و برادران وارنر در جایگاه سوم ایستاده است.

اکشن «بدون پشیمانی» با بازی «مایکل بی. جوردن» یکی از فیلم‌های جدید هفته گذشته بود که به رده چهارم رسیده است. جوردن پیش‌تر گفته بود که احتمال تولید دنباله برای این فیلم وجود دارد. «بدون پشیمانی» از آمازون پرایم ویدیو منتشر شده است.

فیلم اکشن «هیچ‌کس» با بازی «باب اودنکرک» هفته گذشته پنجم شد و «سرزمین خانه‌به‌دوشان» به کارگردانی «کلوئی ژائو» که اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را کسب کرد، به رتبه ششم رسید. انیمه «اهریمن‌کش» رد پله هفتم جای گرفته و به دنبال آن «تام و جری» برادران وارنر و «یک دور دیگر» با بازی «مدس میکلس» به ترتیب در رده‌های هشتم و نهم قرار دارند. فیلم «چیزهای کوچک» با بازی «دنزل واشینگتن»، «رامی مالک» و «جرد لتو» که چند ماه قبل از اچ‌بی‌او مکس روی ایر رفته همچنان یکی از ده فیلم پربیننده است.

۱۰ فیلم پربیننده هفته در ۳۰نما:

 

۱. میچل‌ها و ماشین‌ها (The Mitchells vs. the Machines 2021)

۲. پدر (The Father 2020)

۳. مورتال کامبت (Mortal Kombat 2021)

۴. بدون پشیمانی (Tom Clancy’s Without Remorse 2021)

۵. هیچ‌کس (Nobody 2021)

۶. سرزمین خانه‌به‌دوشان (Nomadland 2020)

۷. اهریمن‌کش (Demon Slayer the Movie: Mugen Train 2020)

۸. تام و جری (Tom and Jerry 2021)

۹. یک دور دیگر (Another Round 2020)

۱۰. چیزهای کوچک (The Little Things 2021)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید