news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۶/۲۶

فیلم ترسناک «بدخواه» به کارگردانی «جیمز وان» که به تازگی همزمان به اکران در سالن‌های سینما از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش شده، در رتبه اول پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما قرار گرفته است. این فیلم با بازی «آنابل والیس»، «اینگرید بیسو»، و «مک‌کنا گریس» با بودجه ۴۰ میلیون دلاری تولید شده و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۵ درصد دریافت کرده است.

فیلم «کودا» به کارگردانی «شان هیدر» که از اپل تی‌وی+ پخش شده و دنباله «اتاق فرار: تورنمنت قهرمانان» این هفته در رده‌های دوم و سوم جای دارند در حالی که اکشن «کیت» به کارگردانی «سدریک نیکلاس-ترویان» و بازی «ماری الیزابت وینستد» و «وودی هارلسون» با امتیاز ۴۱ درصد از «راتن تومیتوز» به رده چهارم رسیده است.

فیلم «گناهکار» به کارگردانی «آنتوان فوکوا» و بازی «جیک جیلنهال» که نسخه درزشده آن از جشنواره تورنتو در دسترس قرار گرفته این هفته پنجم شده و بازسازی «کندی‌من» با بازی «یحیی عبدالمتین دوم» به رده ششم آمده است. فیلم «پسر من» با بازی «کلر فوی» و «جیمز مک‌آووی» رتبه هفتم را از آن خود کرده در حالی که «نفس نکش ۲» در رده هشتم جای گرفته است.

مستند «نیازمند دختران جذاب» که نسخه‌های با کیفیت آن طی هفته گذشته به ۳۰نما اضافه شده در رده نهم و بازسازی «سیندرلا» با بازی «کامیلا کابیو» در رتبه دهم قرار گرفته‌اند.

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما:

۱. بدخواه (Malignant 2021)

۲. کودا (CODA 2021)

۳. اتاق فرار: تورنمنت قهرمانان (Escape Room: Tournament of Champions 2021)

۴. کیت (Kate 2021)

۵. گناهکار (The Guilty 2021)

۶. کندی‌من (Candyman 2021)

۷. پسر من (My Son 2021)

۸. نفس نکش ۲ (Don’t Breathe 2 2021)

۹. نیازمند دختران جذاب (Hot Girls Wanted 2015)

۱۰. سیندرلا (Cinderella 2021)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید