news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۶/۵

فیلم فانتزی و ماجراجویانه «شوالیه سبز» به کارگردانی «دیوید لوری» و بازی «دو پاتل» که هفته گذشته به رتبه دوم رسیده بود، صدر جدول پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما را از آن خود کرد. این فیلم به فاصله کوتاهی پس از اکران در سالن‌های سینما برای اجاره به پلتفرم‌های دیجیتال رفت و به دنبال آن نسخه‌های باکیفیتی از فیلم در دسترس قرار گرفت.

فیلم علمی-تخیلی «خاطره» با بازی «هیو جکمن» و کارگردانی «لیسا جوی» یکی از نویسندگان سریال «وست‌ورلد» اچ‌بی‌او، این هفته در رده دوم قرار گرفته است، در حالی که درام تحسین‌شده «کودا» به کارگردانی «شان هیدر» رتبه سوم را کسب کرده. فیلم «دختر مهربان» با بازی «جیسون موموآ» که از نت‌فلیکس پخش شده این هفته چهارمین رده جدول پربیننده‌ترین عناوین را به خود اختصاص داده و فیلم انیمه «ویچر: کابوس گرگ» به رتبه پنجم آمده است.

«کابوس گرگ» به تهیه‌کنندگی «لورن اشمیت هیسریش» خالق سریال «ویچر» بر پیشینه شخصیت «وسمیر» استاد «گرالت» تمرکز می‌کند. این انیمه بر اساس ۱۶ نقد مثبت از «راتن تومیتوز» امتیاز ۱۰۰ درصد و از «متاکریتیک» امتیاز ۶۸ از ۱۰۰ دریافت کرده است.

فیلم موزیکال «آنت» به کارگردانی «لئوس کاراکس» و بازی «آدام درایور» و «ماریون کوتیار» که در جشنواره کن امسال اکران شد، با پخش از پلتفرم‌های دیجیتال به رده ششم رسیده است. «استیل‌واتر» با بازی «مت دیمون» و «جوخه انتحار» دی‌سی و برادران وارنر که دو هفته در صدر بود، به ترتیب رده‌های هفتم و هشتم را اشغال کرده‌اند در حالی که «کروئلا» دیزنی با بازی «اما استون» به رتبه نهم رسیده است. فیلم «گردش در جنگل» دیزنی با بازی «امیلی بلانت» و «دووین جانسون» هم در دهمین رتبه جدول این هفته جای گرفته است.

 

۱۰ فیلم پربیننده هفته در ۳۰نما:

 

۱. شوالیه سبز (The Green Knight 2021)

۲. خاطره (Reminiscence 2021)

۳. کودا (Coda 2021)

۴. دختر مهربان (Sweet Girl 2021)

۵. ویچر: کابوس گرگ (The Witcher: Nightmare of the Wolf 2021)

۶. آنت (Annette 2021)

۷. استیل‌واتر (Stillwater 2020)

۸. جوخه انتحار (The Suicide Squad 2021)

۹. کروئلا (Cruella 2021)

۱۰. گردش در جنگل (Jungle Cruise 2021)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید