news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۱/۱۳

فیلم هیولایی «گودزیلا علیه کونگ» برادران وارنر و لجندری هفته‌ی گذشته از اچ‌بی‌او مکس منتشر شد و در صدر جدول پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما قرار گرفت. این فیلم در افتتاحیه‌ی جهانی ۱۲۲ میلیون دلار فروخته و از چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته در بازارهای آمریکا به نمایش درآمده. انتظار می‌رود که این فیلم به کارگردانی «آدام وینگارد» در آمریکای شمالی پس از سه روز اکران به فروش ۳۰ تا ۴۰ میلیون دلاری برسد. «گودزیلا علیه کونگ» در دو روز اول نمایش در بازارهای داخلی ۱۶ میلیون دلار فروخته است.

فیلم نامزد اسکار «پدر» در بخش بهترین فیلم با بازی «آنتونی هاپکینز» و «الیویا کولمن» این هفته رده‌ی دوم را تصاحب کرد و «لیگ عدالت زک اسنایدر» پس از دو هفته صدرنشینی به رده‌ی سوم آمد. انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» دیزنی این هفته چهارم شد و «روح» پیکسار به رتبه‌ی پنجم رسید.

فیلم پرستاره اما شکست‌خورده‌ی «آشوب متحرک» با بازی «تام هالند»، «دیزی ریدلی» و «مدس میکلسن» هفته‌ی گذشته از پلتفرم‌های دیجیتال پخش شد و به رتبه‌ی ششم رسید. این فیلم علمی-تخیلی و ماجراجویانه تا هفته‌ی گذشته ۱۱.۸ میلیون دلار در آمریکا و ۱۷.۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است.

«یک دور دیگر» دیگر فیلم «مدس میکلسن» این هفته رده‌ی هفتم را به خود اختصاص داد و «کرودها ۲» یونیورسال هشتم شد. فیلم‌های نامزد اسکار «میناری» و «سرزمین خانه‌به‌دوشان» نیز به ترتیب در رتبه‌های نهم و دهم قرار گرفته‌اند.

 

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته:

 

۱. گودزیلا علیه کونگ (Godzilla vs. Kong 2021)

۲. پدر (The Father 2020)

۳. لیگ عدالت زک اسنایدر (Zack Snyder’s Justice League 2021)

۴. رایا و آخرین اژدها (Raya and the Last Dragon 2021)

۵. روح (Soul 2020)

۶. آشوب متحرک (Chaos Walking 2021)

۷. یک دور دیگر (Another Round 2020)

۸. کروها: عصر جدید (The Croods: A New Age 2020)

۹. میناری (Minari 2020)

۱۰. سرزمین خانه‌به‌دوشان (Nomadland 2020)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید