news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۶/۱۲

«شوالیه سبز» به کارگردانی «دیوید لوری» و بازی «دو پاتل» همچنان پربیننده‌ترین فیلم هفته در ۳۰نما است. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۸ درصد و از «متاکریتیک» امتیاز ۸۵ درصد دریافت کرده در حالی که مخاطبین در «آی‌ام‌دی‌بی» به آن امتیاز میانگین ۶.۷ از ۱۰ داده‌اند. «شوالیه سبز» ۲۴ سپتامبر در سالن‌های سینمای بریتانیا اکران می‌شود و همزمان از آمازون پرایم ویدیو در دسترس قرار می‌گیرد. این فیلم پیش‌تر در پلتفرم‌های دیجیتال دیگر برای اجاره منتشر شده بود. استودیوی A24 با «شوالیه سبز» در افتتاحیه به فروش متوسط ۶.۷ میلیون دلاری رسیده است.

فیلم «کودا» که پنجشنبه هفته گذشته در «۳۰نما پارتی» پخش شد، رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده است. این عنوان تحسین شده در جشنواره فیلم ساندنس گذشته به نمایش درآمد و با گران‌قیمت‌ترین قرارداد تاریخ فستیوال توسط اپل خریداری شد.

فیلم «نفس نکش ۲» عنوان جدید این هفته است که در رده سوم ایستاده است. این فیلم به کارگردانی «رودو سایاگز» با بودجه ۱۵ میلیون دلاری تولید شده و «استیون لنگ» برای بازی در نقش «مرد نابینا» در آن بازگشته است. «نفس نکش ۲» در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۴۱ درصد دریافت کرده و به فروش ۲۴ میلیون دلاری در آمریکای شمالی رسیده است.

فیلم اکشن «شاگرد» به کارگردانی «مارتین کمبل» و بازی «مگی کیو»، «مایکل کیتون» و «ساموئل جکسون» به رتبه چهارم رسیده است. این فیلم در ماه آگست در سینماهای آمریکا اکران شد و به فروش نزدیک به ۷ میلیون دلاری رسید. «شاگرد» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۶۰ درصد و از «متاکریتیک» امتیاز ۴۸ درصد دریافت کرده است.

انیمیشن بزرگسالانه «مورتال کامبت: نبرد قلمروها» به کارگردانی «ایتان اسپالدینگ» که اواخر ماه آگست بدون اکران در سالن‌های سینما وارد شبکه نمایش خانگی شد، پنجمین فیلم پربیننده هفته است. این فیلم ۸۰ دقیقه‌ای با کیفیت‌های بلو-ری در دسترس قرار گفته است.

فیلم‌های «سریع و خشن ۹» و «جوخه انتحار» این هفته به ترتیب در رده‌های ششم و هفتم جای گرفته‌اند در حالی که فیلم «دوستان تعطیلاتی» به کارگردانی «کلی تارور» و بازی «جان سینا»، «ایوان اورجی»، «رابرت ویزدوم»، «لین واییت‌فیلد» و «لیل رل هاوری» که ۲۷ آگست منتشر شد رتبه هشتم را از آن خود کرده است. تولید دنباله این فیلم به تأیید رسیده است.

فیلم‌های «خاطره» با بازی «هیو جکمن» و انیمه «ویچر: کابوس گرگ» به ترتیب رتبه‌های نهم و دهم جدول هفته گذشته را کسب کرده‌اند.

۱۰ فیلم پربیننده هفته در ۳۰نما:

۱. شوالیه سبز (The Green Knight 2021)

۲. کودا (CODA 2021)

۳. نفس نکش ۲ (Don’t Breathe 2 2021)

۴. شاگرد (The Protege 2021)

۵. مورتال کامبت: نبرد قلمروها (Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms 2021)

۶. سریع و خشن ۹ (F9 2021)

۷. جوخه انتحار (The Suicide Squad 2021)

۸. دوستان تعطیلاتی (Vacation Friends 2021)

۹. خاطره (Reminiscence 2021)

۱۰. ویچر: کابوس گرگ (The Witcher: Nightmare of the Wolf 2021)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید