news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۳/۷

ویژه برنامه دیدار مجدد عوامل سریال «دوستان» پنجشنبه گذشته سرانجام با یک سال تأخیر از شبکه اچ‌بی‌او مکس منتشر شد و به سرعت به صدر جدول پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما رسید.

این اپیزود ویژه با حضور بازیگران «جنیفر انیستون»، «لیسا کودرو»، «کورتنی کاکس»، «مت له‌بلانک»، «متیو پری» و «دیوید شویمر» و نویسندگان «مارتا کافمن» و «دیوید کرین»‌ برگزار شد و مهمانانی چون «لیدی گاگا» و «جاستین بیبر» در بخش‌هایی از آن ظاهر شدند. قسمت‌های حضور «بی‌تی‌اس»، «لیدی گاگا» و «جاستین بیبر» در چین سانسور شده است. شویمر و انیستون در این ویژه برنامه اعتراف کردند که در فصل‌های ابتدایی «علاقه شدیدی» به یکدیگر داشته‌اند.

فیلم اکشن «خشم انسان» با بازی «جیسون استاتهام» این هفته به رده دوم رسیده و «ارتش مردگان» به کارگردانی «زک اسنایدر» سوم است. نت‌فلیکس هفته گذشته اعلام کرد که «ارتش مردگان» با بازی «دیو باتیستا» توسط ۷۲ میلیون خانوار در چهار هفته اول دیده شده و در رده نهم پربیننده‌ترین فیلم‌های تاریخ شبکه قرار گرفته است.

«کروئلا» دیزنی با بازی «اما استون» و «اما تامپسون» دیگر فیلم جدیدی بود که در طول هفته گذشته منتشر شد و به رده چهارم رسید. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته ۷.۷ میلیون دلار فروخته و به سمت افتتاحیه ۲۲.۳ میلیون دلاری در سه روز اول و ۲۷.۳ میلیون دلاری در چهار روز اول پیش می‌رود. این در حالی است که لایو-اکشن «کروئلا» با قیمت ۳۰ دلار از دیزنی‌+ پخش شده است.

«آن‌هایی که آرزوی مرگ مرا دارند» با بازی «انجلینا جولی» این هفته در رده پنجم قرار گرفته و به دنبال آن انیمیشن «میچل‌ها علیه ماشین‌ها» نت‌فلیکس و فیلم برنده اسکار «پدر» با بازی «آنتونی هاپکینز» به ترتیب جایگاه ششم و هفتم را از آن خود کرده‌اند.

فیلم ترسناک «نامقدس» و «اکسیژن» نت‌فلیکس هشتم و نهمین رتبه جدول را به خود اختصاص داده‌اند و «زن پشت پنجره» با بازی «ایمی آدامز» در رده دهم است.

۱۰ فیلم پربیننده هفته در ۳۰نما:

 

۱. دوستان: ویژه برنامه دیدار مجدد (Friends Reunion Special 2021)

۲. خشم انسان (Wrath of Man 2021)

۳. ارتش مردگان (Army of the Dead 2021)

۴. کروئلا (Cruella 2021)

۵. آن‌هایی که آرزوی مرگ مرا دارند (Those Who Wish Me Dead 2021)

۶. میچل‌ها علیه ماشین‌ها (The Mitchells vs. the Machines 2021)

۷. پدر (The Father 2020)

۸. نامقدس (The Unholy 2021)

۹. اکسیژن (Oxygen 2021)

۱۰. زن پشت پنجره (The Woman in the Window 2021)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید