news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۳/۱۴

لایو-اکشن «کروئلا» دیزنی با بازی «اما استون»، «اما تامپسون» و «پل والتر هاوز» که جمعه یک هفته قبل اکران شد و همزمان با قیمت ۳۰ دلار از دیزنی+‌ در دسترس مشترکینش قرار گرفت، این هفته به رتبه اول پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما رسید. «هالیوود ریپورتر» روز گذشته گزارش داد که دیزنی قسمت دوم این فیلم را نیز در دست ساخت دارد.

«خشم انسان» با بازی «جیسون استاتهام» این هفته به رده دوم آمده و ویژه برنامه دیدار مجدد بازیگران «دوستان» که از اچ‌بی‌او مکس پخش شده و هفته گذشته در صدر ایستاده بود، این هفته به رتبه سوم رسیده است. فیلم «احضار: شیطان وادارم کرد» عنوان جدید فهرست این هفته است که جمعه گذشته از اچ‌بی‌او مکس پخش شد و به رده چهارم آمد. این فیلم به کارگردانی «مایکل چاوز» و تهیه‌کنندگی «جیمز وان» خالق چندگانه از «راتن تومیتوز» امتیاز ۶۱ درصد دریافت کرده است.

فیلم زامبی «ارتش مردگان» به کارگردانی «زک اسنایدر» این هفته رتبه پنجم را به خود اختصاص داده و «اسپایرال: از کتاب اره» با بازی «کریس راک» و «ساموئل ال. جکسون» در جایگاه ششم قرار گرفته است. فیلم «پدر» با بازی «آنتونی هاپکینز» برنده اسکار هفتم است و به دنبال آن انیمیشن «میچل‌ها علیه ماشین‌ها» سونی و نت‌فلیکس و «آن‌هایی که آرزوی مرگ مرا دارند» با بازی «انجلینا جولی» به ترتیب هشتم و نهم شدند.

«مکانی آرام ۲» با بازی «امیلی بلانت» و «کیلین مورفی» که رکورد افتتاحیه داخلی پاندمی را شکسته این هفته در رده دهم جای گرفته است. پارامونت اعلام کرده است که قسمت سوم این فیلم را با کارگردانی «جف نیکلز» می‌سازد.

۱۰ فیلم پربیننده هفته در ۳۰نما:

۱. کروئلا (Cruella 2021)

۲. خشم انسان (Wrath of Man 2021)

۳. دوستان: ویژه برنامه (Friends Reunion Special 2021)

۴. احضار: شیطان وادارم کرد (The Conjuring: The Devil Made Me Do It 2021)

۵. ارتش مردگان (Army of the Dead 2021)

۶. اسپایرال: از کتاب اره (Spiral: From the Book of Saw 2021)

۷. پدر (The Father 2020)

۸. میچل‌ها علیه ماشین‌ها (The Mitchells vs. the Machines 2021)

۹. آن‌هایی که آرزوی مرگ مرا دارند (Those Who Wish Me Dead 2021)

۱۰. مکانی آرام ۲ (A Quiet Place: Part II 2021)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید