news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۳/۲۱

فیلم ترسناک «احضار ۳» با بازی «ورا فارمیگا» و «پاتریک ویلسون» که به‌تازگی همزمان با اکران در سالن‌های سینما از طریق شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش شده، این هفته در رده اول پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما قرار گرفت. این فیلم هفته گذشته در افتتاحیه داخلی ۲۴.۱ میلیون دلار فروخت و از منتقدین امتیاز ۵۷ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد.

«کروئلا» دیزنی با بازی «اما استون» و «پل والتر هاوزر» در دومین رتبه جدول جای گرفته و به دنبال آن «خشم انسان» با بازی «جیسون استاتهام» سوم است. ویژه برنامه دیدار مجدد بازیگران «دوستان» دیگر عنوان شبکه اچ‌بی‌او مکس است که جایگاه چهارم را از آن خود کرده است. این ویژه برنامه در شبکه اسکای وان بریتانیا رکوردشکنی کرده است.

فیلم علمی-تخیلی و اکشن «بی‌نهایت» با بازی «مارک والبرگ» و کارگردانی «آنتوان فوکوا» که از منتقدین امتیاز ضعیف ۱۶ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده، این هفته در رتبه پنجم ایستاده و در پی آن «ارتش مردگان» به کارگردانی «زک اسنایدر» ششم است. فیلم ترسناک «اسپایرال: از کتاب اره» با بازی «کریس راک» و «ساموئل ال. جکسون» به رتبه هفتم رسیده و «گودزیلا علیه کونگ» هشتم است.

فیلم «میناماتا» با باز ی«جانی دپ» که از منتقدین امتیاز ۷۱ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده، هفته گذشته از پلتفرم‌های دیجیتال پخش شد و به رده نهم رسید. دهمین رتبه جدول نیز در اختیار «پدر» با بازی «آنتونی هاپکینز» اختصاص دارد.

۱۰ فیلم پربیننده هفته در ۳۰نما:

 

۱. احضار: شیطان وادارم کرد (The Conjuring: The Devil Made Me Do It 2021)

۲. کروئلا (Cruella 2021)

۳. خشم انسان (Wrath of Man 2021)

۴. دوستان: دیدار مجدد (Friends Reunion Special 2021)

۵. بی‌نهایت (Infinite 2021)

۶. ارتش مردگان (Army of the Dead 2021)

۷. اسپایرال: از کتاب اره (Spiral: From the Book of Saw 2021)

۸. گودزیلا علیه کونگ (Godzilla vs. Kong 2021)

۹. میناماتا (Minamata 2020)

۱۰. پدر (The Father 2020)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید