news-background
news-background

پربیننده‌ترین سریال‌های ۳۰نما – مرداد ماه ۱۴۰۰

سریال «ریک و مورتی» در مرداد ماه گذشته پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی ۳۰نما بود. فصل پنجم «ریک و مورتی» بیش از یک سال پس از پخش قسمت پایانی فصل چهارم در ماه می سال ۲۰۲۰ روی ایر رفت. «تیموتی اولیفانت»، «کریستینا ریچی»، و «الیسون بری» در این فصل صداپیشگی کرده‌اند. فصل چهارم «ریک و مورتی» در شبکه ادالت سوییم ۲.۳ میلیون بیننده داشت. این شبکه در سال ۲۰۱۸ با امضای قراردادی با «جاستین رویلند» و «دن هارمن» سفارش ساخت ۷۰ اپیزود جدید را صادر کرد. علاوه بر این چند اسپین‌آف کوتاه برای این سریال در دست ساخت است.

«چه می‌شود اگر» عنوان انیمیشن دیگری بود که نزدیک به سه هفته قبل از دیزنی+ پخش شد و به فهرست ده سریال پربیننده ماه راه پیدا کرد. «لوکی» عنوان ابرقهرمانی اخیر «دنیای سینمایی مارول» که پخش آن به تازگی از دیزنی+ به پایان رسیده، رتبه سوم را در اختیار گرفته و «تد لسو» سریال کمدی اپل تی‌وی+ با بازی «جیسون سودیکس» که فصل دومش در حال پخش است رده چهارم را از آن خود کرده است.

«تور بزرگ» یاران همیشگی «جرمی کلارکسون»، «جیمز می» و «ریچارد هموند» با پخش اپیزود ویژه‌ای به رده پنجم آمده و «مردگان متحرک» شبکه ای‌ام‌سی در جایگاه ششم قرار گرفته است. سریال «دوستان» ان‌بی‌سی که مدت‌هاست در میان ده عنوان پربیننده ۳۰نما به چشم می‌خورد، جایگاهش را حتی بالاتر برده و به رتبه هفتم رسیده است.

«بروکلین نه-نه» شبکه ان‌بی‌سی که فصل پایانی‌اش در حال پخش است، در رتبه هشتم جای دارد و مینی‌سریال «مر از ایست‌تاون» با بازی «کیت وینسلت» نهم است. سریال «اداره» ان‌بی‌سی نیز دهمین رده جدول را به خود اختصاص داده و همچنان پربیننده است.

 

۱۰ سریال پربیننده ۳۰نما در مرداد ماه ۱۴۰۰:

 

۱. ریک و مورتی (Rick and Morty 2013)

۲. چه می‌شود اگر (What If…? 2021)

۳. لوکی (Loki 2021)

۴. تد لسو (Ted Lasso 2020)

۵. تور بزرگ (The Grand Tour 2016)

۶. مردگان متحرک (The Walking Dead 2010)

۷. دوستان (Friends 1994)

۸. بروکلین نه-نه (Brooklyn Nine-Nine 2013)

۹. مر از ایست‌تاون (Mare of Easttown 2021)

۱۰. اداره (The Office 2005)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید