news-background
news-background

پربیننده‌ترین سریال‌های ۳۰نما – اسفند ماه ۱۳۹۹

با پخش فصل اول «وانداویژن» به عنوان اولین سریال استودیوی مارول از دیزنی+، این سریال ابرقهرمانی به صدر جدول پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی ماه در ۳۰نما رسید. اپیزود نهم و پایانی این سریال دو هفته قبل روی ایر رفت. «کوین فایگی»‌ مدیر استودیوی مارول ماه گذشته گفت که در حال حاضر برنامه‌ای برای تولید فصل بعدی «وانداویژن» ندارد، اما شخصیت «واندا ماکسیموف» با بازی «الیزابت اولسن» در دنباله‌ی «دکتر استرنج ۲» در کنار «بندیکت کامبربچ» در نقش «دکتر استرنج» دیده خواهد شد.

انیمه‌ی «حمله به تایتان‌ها» که فصل پایانی آن در حال پخش است این هفته در رده‌ی دوم قرار گرفته است. فصل چهارم این انیمه در قالب ۱۶ اپیزود ساخته شده است. سریال زامبی «مردگان متحرک» شبکه‌ی ای‌ام‌سی نیز که فصل دهم آن در حال پخش است و آخرین اپیزود آن ۴ آوریل روی ایر می‌رود، در طول یک ماه گذشته رتبه‌ی سوم پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی را از آن خود کرده است.

سریال «بی‌شرم» شبکه‌ی شوتایم این ماه در رتبه‌ی چهارم جای گرفت و مجموعه‌ی «ما همینیم» شبکه‌ی ان‌بی‌سی به رده‌ی پنجم رسید. «وایکینگ‌ها» شبکه‌ی هیستوری ششم شد و سیت‌کام «دوستان» جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد. اپیزود ویژه‌ی این سریال با حضور عوامل و بازیگران قرار است در ماه مارس فیلمبرداری شود.

سریال «اداره» که این هفته تمامی اپیزودهای آن به صورت رایگان از شبکه‌ی پیکاک در دسترس قرار گرفته رده‌ی هشتم را در اختیار دارد و به دنبال آن سریال «گامبی وزیر» نت‌فلیکس و «فهرست سیاه»‌ شبکه‌ی ان‌بی‌سی به ترتیب رتبه‌های نهم و دهم را اشغال کرده‌اند.

 

پربیننده‌ترین سریال‌های ۳۰‌نما در اسفند ماه ۱۳۹۹:

  ۱. وانداویژن (WandaVision 2021) ۲. حمله به تایتان‌ها (Attack on Titan 2013) ۳. مردگان متحرک (The Walking Dead 2010) ۴. بی‌شرم (Shameless 2011) ۵. ما همینیم (This Is Us 2016) ۶. وایکینگ‌ها (Vikings 2013) ۷. دوستان (Friends 1994) ۸. اداره (The Office 2005) ۹. گامبی وزیر (The Queen’s Gambit 2020) ۱۰. فهرست سیاه (The Blacklist 2013)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید