news-background
news-background

پربیننده‌ترین سریال‌های ۳۰نما – خرداد ماه ۱۴۰۰

سریال جنایی «مر از ایست‌تون» با بازی «کیت وینسلت» و «ایوان پیترز» که در قالب هفت قسمت از شبکه اچ‌بی‌او روی ایر رفت در صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی یک ماه گذشته در ۳۰نما قرار گرفته است. سازندگان این سریال احتمال تولید فصل دوم را رد نکرده‌اند اما می‌گویند ابتدا باید فیلمنامه و ایده‌هایی درست در اختیار داشته باشند.

پخش «لوکی» به عنوان سومین سریال مارول در دیزنی+ از دو هفته قبل آغاز شده و «تام هیدلستون» را به نقش «خدای شرارت» بازگردانده است. این عنوان که بخشی از «دنیای سینمایی مارول» است، شخصیت‌های جدیدی چون «موبیوس» با بازی «اوون ویلسون» را هم معرفی کرده است. دیزنی+ آماری رسمی از بینندگان این سریال منتشر نکرده اما «سامبا تی‌وی» گزارش داده است که ۲.۵ میلیون خانوار آمریکایی اپیزود اولش را دیده‌اند. بر اساس آمار این سرویس، «لوکی» پربیننده‌ترین افتتاحیه تاریخ دیزنی+ را رقم زده است.

«سرگذشت ندیمه» شبکه‌های هولو و اف‌اکس که اپیزود پایانی فصل چهارم آن هفته گذشته منتشر شد در رده سوم پربیننده‌ترین سریال‌های ماه گذشته جای گرفته است. این درام دیستوپیایی با بازی «الیزابت ماس» و نویسندگی «بروس میلر» از رمانی به همین نام نوشته «مارگارت آتوود» اقتباس شده است. دسامبر سال ۲۰۲۰ گزارش شد که هولو فصل پنجم این سریال پرافتخار را نیز به تولید می‌رساند.

بخش دوم از فصل پنجم «لوسیفر» اواخر ماه می از نت‌فلیکس منتشر شد تا این سریال فانتزی ابرقهرمانی به رده چهارم پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی یک ماه گذشته قرار بگیرد. نت‌فلیکس سفارش ساخت فصل ششم و پایانی این سریال در قالب ۱۰ اپیزود را تابستان سال ۲۰۲۰ صادر کرد. با احتساب فصل پایانی، «لوسیفر» با بازی «تام الیس» در نهایت با ۹۳ اپیزود به پایان راه می‌رسد.

فصل دوم سریال انیمیشن «عشق، مرگ و ربات» نت‌فلیکس به تهیه‌کنندگی «دیوید فینچر» اواسط ماه می منتشر شد. این فصل در قالب ۸ اپیزود ساخته شد، در حالی که فصل اول ۱۸ از اپیزود تشکیل شده بود. سریال برنده امی و انی نت‌فلیکس از منتقدین امتیاز ۹۰ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است. پیش‌تر گزارش شده بود که فصل سوم «عشق، مرگ و ربات» در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

سریال «دوستان» شبکه ان‌بی‌سی که اخیراً به اچ‌بی‌او مکس رفته و تنها از این شبکه در دسترس مخاطبین آمریکایی قرار دارد، در یک ماه گذشته رده ششم را به خود اختصاص داده است. ویژه برنامه دیدار مجدد عوامل و بازیگران این مجموعه نیز در طول یک ماه گذشته از اچ‌بی‌او مکس روی ایر رفت.

«ما همینیم» که قرار است با فصل ششم به پایان برسد، سریال فرانسوی «لوپن» که بخش دوم از فصل اولش به تازگی از نت‌فلیکس پخش شده، و سریال «رگنوراک» نت‌فلیکس به ترتیب رده‌های هفتم تا نهم را از آن خود کرده‌اند. سریال «لیست سیاه» شبکه ان‌بی‌سی که ژانویه گذشته سفارش ساخت فصل نهم را دریافت کرد در دهمین رتبه جدول ماه گذشته قرار دارد. «مگان بون» یکی از بازیگران ثابت این مجموعه در نقش «الیزابت کین» هفته گذشته تأیید کرد که از سریال جدا خواهد شد. قسمت پایانی از فصل هشتم «لیست سیاه» چهارشنبه شب این هفته روی ایر می‌رود.

 

۱۰ سریال پربیننده ۳۰نما در یک ماه گذشته:

 

۱. مر از ایست‌تون (Mare of Easttown 2021)

۲. لوکی (Loki 2021)

۳. سرگذشت ندیمه (The Handmaid’s Tale 2017)

۴. لوسیفر (Lucifer 2015)

۵. عشق، مرگ و ربات (Love, Death & Robots 2019)

۶. دوستان (Friends 1994)

۷. ما همینیم (This Is Us 2016)

۸. لوپن (Lupin 2021)

۹. رگنراک (Ragnarok 2020)

۱۰. لیست سیاه (The Blacklist 2013)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید