news-background
news-background

پربیننده‌ترین سریال‌های ۳۰نما – آبان ماه ۱۴۰۰

 

سریال انیمیشن «آرکین» نت‌فلیکس که به‌تازگی سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرده، در طول یک ماه گذشته پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی ۳۰نما بود. سریال فانتزی، علمی-تخیلی و ماجراجویانه «آرکین» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «کریستین لینکه» و صداپیشگی «هیلی استاینفلد»، «کیتی لیونگ»، «الا پرنل»، «کوین الخاندرو»، «هری لوید» و «شهره آغداشلو» از ۱۲ نقد تا این لحظه امتیاز ۱۰۰ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است.

«بازی ماه مرکب» دیگر سریال نت‌فلیکس که پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی تاریخ این شبکه است، رتبه دوم را به خود اختصاص داده، در حالی که مینی‌سریال «دکستر: خون تازه» شوتایم به رده سوم رسیده است. قسمت اول این سریال احیاشده بنابر گزارش شوتایم به سمت ثبت رکورد ۲.۲ میلیون بیننده در تمامی پلتفرم‌ها پیش می‌رود و به پربیننده‌ترین عنوان تاریخ شبکه در سرویس اینترنتی شبکه تبدیل خواهد شد. این قسمت در میان تمامی قسمت‌های اول سریال‌های درام دارای فیلمنامه شبکه‌های آبونمانی در سال ۲۰۲۱ نیز در رتبه اول قرار می‌گیرد.

سریال «دیدن» با بازی «جیسون موموآ» و «دیو باتیستا» و «تهاجم» شبکه اپل تی‌وی+ با بازی «گلشیفته فراهانی» در یک ماه گذشته رتبه‌های چهارم و پنجم را در اختیار داشتند، و مینی‌سریال «صحنه‌هایی از یک ازدواج» شبکه اچ‌بی‌او مکس با بازی «جسیکا چستین» و «اسکار آیزاک» در ششمین رتبه جدول ماه گذشته جای گرفته است.

سریال «وراثت» شبکه اچ‌بی‌او که پخش فصل سوم آن آغاز شده و تاکنون پنج قسمت از آن روی ایر رفته، در رتبه هفتم است و سریال «تو» شبکه نت‌فلیکس و «برنامه صبحگاهی» اپل تی‌وی+ که پخش فصل دوم آن به‌تازگی به پایان رسیده، به ترتیب در رده‌های هشتم و نهم قرار دارند. مینی‌سریال «خدمتکار» نت‌فلیکس که در میان ۱۰ عنوان برتر تاریخ شبکه به چشم می‌خورد، در یک ماه گذشته رتبه دهم را کسب کرد.

 

پربیننده‌ترین سریال‌های ۳۰نما در طول یک ماه گذشته:

 

۱. آرکین (Arcane: League of Legends 2021)

۲. بازی ماهی مرکب (Squid Game 2021)

۳. دکستر: خون تازه (Dexter: New Blood 2021)

۴. دیدن (See 2019)

۵. تهاجم (Invasion 2021)

۶. صحنه‌هایی از یک ازدواج (Scenes from a Marriage 2021)

۷. وراثت (Succession 2018)

۸. تو (You 2018)

۹. برنامه صبحگاهی (The Morning Show 2019)

۱۰. خدمتکار (Maid 2021)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید