news-background
news-background

«پدرو پاسکال» ستاره Wonder Woman 1984: اپیزود آزمایشی سریال لغو شده Wonder Woman در سال ۲۰۱۱ قرار بود زندگی‌ام را تغییر دهد

شخصیت «مکسول لرد» دومین تلاش «پدرو پاسکال» برای ورود به دنیای «زن شگفت‌انگیز» است.

 

«پدرو پاسکال» در دنباله‌ی «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) نمایشی تحسین‌برانگیز داشت، اما این نقش اولین تلاش او برای ورود به دنیای کامیک‌های دی‌سی نبوده است. پاسکال در اولین روزهای دوران بازیگری‌اش در سال ۲۰۱۱ نقشی در اپیزود آزمایشی سریال «زن شگفت‌انگیز» به نویسندگی «دیوید ای. کلی» به دست آورده بود. او قرار بود در نقش «اد ایندلیکاتو» بازی کند، یک کارآگاه که «دایانا پرنس» را به پلیس لس‌آنجلس وصل می‌کند. «آدریان پالیکی» در این اپیزود نقش «زن شگفت‌انگیز» را بازی کرد.

هرچند سریال «زن شگفت‌انگیز» یکی از جنجالی‌ترین عناوین تلویزیونی آن سال بود، اما شبکه‌ی NBC از تولیدش یک فصل کامل صرف نظر کرد و هواداران کتاب‌های مصور را بهت‌زده کرد. با این حال، بعدها فاش شد که شبکه تصمیم درستی گرفته چرا که آن اپیزود فاجعه‌بار بوده است. پاسکال به تازگی در مصاحبه با «ورایتی» از اولین ورود خود به دنیای ابرقهرمانان با فیلم «پتی جنکینز» گفته است.

پاسکال در مورد نقش خود در سریال شبکه‌ی NBC می‌گوید: «مانند رؤیایی بود که محقق شد. در آن زمان که به تازگی از کالج بیرون آمده بودم، «دیوید ای. کلی» نفوذ زیادی در تلویزیون داشت، و من تمامی اپیزودهای سریال «نور جمعه‌شب‌ها» (Friday Night Lights) [با بازی پالیکی] را دیده بودم. فکر می‌کردم چه خوب و چه بد سفارش ساخت یک فصل را دریافت می‌کند و بنابراین وضعیت مالی مرا به شکل قابل‌توجهی تغییر خواهد داد، حتی اگر نیم فصل ادامه پیدا کند و کنسل شود. اما حتی سفارش ساخت [نیم فصل را هم] دریافت نکرد. برگشتم به بازی در سریال‌های پلیسی مثل «سی‌اس‌آی».

پاسکال در پاسخ به این پرسش که آیا عوامل «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» برادران وارنر در مورد سابقه‌ی بازی او در دنیای «زن شگفت‌انگیز» می‌دانسته‌اند یا نه می‌گوید: «تابه‌حال به آن فکر نکرده بودم و به نحوی باورکردنی نیست. یا نمی‌دانسته‌اند یا برایشان اهمیتی نداشته. دقیقاً نمی‌دانم، اما مثل اطلاعاتی جزئی بوده که از نظرشان گذشته.»

«زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» از روز کریسمس به صورت همزمان در سالن‌های سینما و شبکه‌ی HBO Max پخش شده است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید