news-background
news-background

واکنش «پدرو پاسکال» به تغییر جنسیت خواهر بازیگرش

«پدرو پاسکال» بازیگر سریال «مندلوری» (The Mandalorian) دیزنی+، سه‌شنبه این هفته با ارسال تصویری از خواهر تغییر جنسیت داده‌اش «لاکس»، او را به جهان معرفی کرد. پاسکال ۴۵ ساله تصویری از روی جلد مجله‌ی اسپانیایی زبان «یا» (Ya) منتشر و از خواهر ۲۸ ساله‌اش حمایت کرده است. او به اسپانیایی می‌نویسد: «خواهرم، قلبم، لاکس ما.»

لاکس در مصاحبه با مجله فاش می‌کند که در ماه ژوئیه درمان هورمونی را آغاز کرده و در نیویورک سیتی دانشجوی بازیگری است. او می‌گوید: «تغییر جنسیت من برای اعضای خانواده‌ام مسئله‌ای بسیار طبیعی بود. اتفاقی بود که آن‌ها تقریباً انتظار داشتند روی دهد.»

او در مورد «پدرو پاسکال» اضافه می‌کند: «او نقش مهمی در این اتفاق داشت. یک هنرمند است و برای من به عنوان یک راهنما عمل کرد. یکی از اولین افرادی بود که به من هدایایی داد تا هویتم را شکل دهد.» لاکس توضیح می‌دهد: «سازگاری با دنیا به عنوان یک زن برای من بسیار ساده‌تر است، اما در عین حال از جایگاه هویت‌های خارج از جنسیت در جامعه حمایت می‌کنم.»

«پدرو پاسکال» به تازگی در فیلم کمدی «حباب» (The Bubble) به «کیگان مایکل کی»، «کارن گیلان» و «ماریا باکالووا» پیوسته است. این فیلم با همکاری نت‌فلیکس ساخته خوهد شد و داستانی در مورد گروهی از بازیگران روایت می‌کند که سعی دارند در حین پاندمی فیلمی را در یک هتل فیلمبرداری کنند.

«جاد اپتاو» نویسنده و کارگردان «حباب» است و «پم بردی» در نگارش فیلمنامه او را یاری می‌کند. اپتاو اخیراً کمدی تلخ «شاه استتن آیلند» (The King of Staten Island) را با بازی «پیت دیویدسون» کارگردانی کرده است. باکالووا با «بورات ۲» (Borat 2) نامزد اسکار و «انتخاب منتقدین» شده، «کارن گیلان» امسال در فیلم «میلک‌شیک باروت» (Gunpowder Milkshake) و سال آینده در «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) دیده خواهد شد، و «کیگان مایکل کی» اخیراً در «پرام» (The Prom) مقابل «مریل استریپ» و «نیکل کیدمن» دیده شده و در «هتل ترنسیلوانیا ۴» (Hotel Transylvania 4) صداپیشگی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۱۲

بسیار زیبا.. همجسگرایی یک عمل طبیعی هستش. در طبیعت هم وجود داره. تغییر جنسیت هم عملی مثل سایر عملها. برای این خونواده ی خوشبخت ارزوی بهترینارو دارم

نمایش اسپویل
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۳۸

اینجارو با یه سایت دیگه اشتباه نگرفتی ؟!

نمایش اسپویل
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۳۸

عژب

نمایش اسپویل
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۰۹

بسیار زیباست. به این فرهنگ و پذیرش روشنگرانه غبطه میخورم.

نمایش اسپویل