news-background
news-background

«پدرو آلمودوار» بار دیگر در فیلم Madres Paralelas با «پنه‌لوپه کروز» همکاری می‌کند

زندگی فیلمسازان به موجب شیوع کووید-۱۹ به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است. آن‌هایی که با شروع پاندمی در حال فیلمبرداری پروژه‌های خود بودند چاره‌ای جز توقف فرایند تولید نداشتند و آن‌هایی که مراحل پایانی فیلم را پشت سر می‌گذاشتند و آماده‌ی اکران فیلم می‌شدند دیدند که راهی جز به تعویق انداختن فیلم وجود ندارد. اما گروهی دیگر، از جمله «پدرو آلمودوار» از فرصت به دست آمده برای به اتمام رساندن سریع‌تر فیلمنامه استفاده کرده‌اند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

ورایتی گزارش می‌دهد که آلمودوار در طول ایام قرنطینه نگارش فیلمنامه‌ی فیلم بعدی خود تحت عنوان «مادران موازی» (Madres paralelas) را به اتمام رسانده و حتی با «پنه‌لوپه کروز» برای بازی در آن مذاکره کرده است. کارگردان امیدوار است که فیلمبرداری این پروژه اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

از داستان فیلم اطلاعاتی منتشر نشده اما به نظر می‌رسد که فیلمساز به مضمون خانواده و مادر بازگشته باشد. این مضمون تقریباً در تمامی آثار آلمودوار موجود است و اگر او مانند دیگر فیلم‌هایش عمل کرده باشد، هواداران او شکایتی نخواهند داشت. تاریخ اکران فیلم نیز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که فیلم مثل گذشته با بودجه‌ای پایین ساخته شود. او به این ترتیب می‌تواند فیلمش را ضمن توافق با یک پخش‌کننده‌ در سالن‌های سینما اکران کند و آن را به سرویس‌های استریمینگ نفروشد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«آگوستین آلمودوار» تهیه‌کننده‌ی فیلم می‌گوید: «ممکن است مدل پخش کلاسیک نامید شود، با این حال ما هنوز معتقدیم که فیلم‌های پدرو از اکران در سالن‌های سینما سود بیشتری می‌جوید.»

آلمودوار سال گذشته فیلم «رنج و شکوه» (دانلود فیلم Pain & Glory با لینک مستقیم) را با همکاری «آنتونیو باندراس» ساخت و در جشنواره‌ی فیلم کن اکران کرد. این فیلم دو نامزدی اسکار از جمله نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلم بین‌المللی را تصاحب کرد.

تهیه‌کنندگان امیدوارند پیش‌تولید «مادران موازی» پاییز آینده و فیلمبرداری آن فوریه سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید