news-background
news-background

پخش Godzilla vs. Kong یک هفته به تعویق افتاد؛ فیلم ترسناک Malignant «جیمز وان» به تقویم سال ۲۰۲۱ بازگشت

تاریخ پخش فیلم «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong) برادران وارنر یک بار دیگر تغییر کرد. به فاصله‌ی کوتاهی پس از آنکه برادران وارنر اعلام کرد این فیلم هیولایی را دو ماه زودتر عرضه می‌کند، استودیو تاریخ پخش فیلم را از ۲۶ مارس به ۳۱ مارس ۲۰۲۱ تغییر داد. این فیلم در این تاریخ جدید همزمان با اکران در سالن‌های سینما از شبکه‌ی HBO Max پخش خواهد شد و تا ۳۱ روز در اختیار مشترکین آن قرار می‌گیرد. «گودزیلا علیه کونگ» در کشورهایی که HBO Max راه‌اندازی نشده در همان تاریخ ۲۶ پخش خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

وارنرها علاوه بر این گزارش داده‌اند که فیلم ترسناک «بدخواه» (Malignant) «جیمز وان» را ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ روی پرده می‌برند. تأخیر مجدد در پخش «گودزیلا علیه کونگ» واکنشی است به تغییر تاریخ اکران «وقتی برای مردن نیست»‌ (No Time to Die) ام‌جی‌ام که از آوریل به ۸ اکتبر موکول شد. فیلم هیولایی برداران وارنر در یک روز چهارشنبه و پیش از اکران اکشن «هیچ‌کس» (Nobody) یونیورسال با بازی «باب اودنکرک» اکران خواهد شد.

پیش‌تر گزارش شده بود که برادران وارنر پیشنهاد ۲۰۰ میلیون دلاری برای خرید «گودزیلا علیه کونگ» را رد کرده است. «الکساندر اسکارزگارد»، «میلی بابی براون»، «ربکا هال»، «برایان تایری هنری»، «آیزا گنزالس»، «جسیکا هنویک»، «جولین دنیسون»، «کایل چندلر»، و «دیمیان بشیر» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود. کارگردانی این قسمت از «دنیای هیولایی» لجندری به «آدام وینگارد» سپرده شده و «اریک پیرسون» و «مکس بورنستین» فیلمنامه آن را به نگارش در آورده‌اند.

وان در صفحه‌ی اینستاگرامش در مورد اثر ترسناک جدید خود می‌گوید:‌ «هفته‌ی گذشته سرانجام به اتمامش رساندم. این فیلم قرار بود «تریلر ترسناک کوچک» من در خلال تولید فیلم‌های بزرگ باشد، اما پاندمی باعث شد به اندازه‌ی فیلم‌های بزرگ زمانبر شود.» او اضافه می‌کند: «برای این فیلم به‌شدت هیجان‌زده‌ام. نمی‌دانم چگونه توصیفش کنم. می‌خواستم کاری اریجینال و فراتر از ژانر و متفاوت با سایر آثارم بسازم، اما همچنان فضای ژانر وحشت و تریلر که با آن بزرگ شده‌ام را حفظ کنم. جزئیات بیشتر در راه است.»

طبق استراتژی جدید برادران وارنر، فیلم جدید وان هم باید همزمان با اکران در سالن‌های سینما در تاریخ ۱۰ سپتامبر آینده از شبکه‌ی HBO Max پخش شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید