news-background
news-background

پخش ویژه‌برنامه Friends به تعویق افتاد

این پروژه‌ی هیجان‌انگیز که عوامل سریال «دوستان» را در کنار هم جمع می‌کند، قرار بود همزمان با راه‌اندازی شبکه‌ی HBO Max در ماه می پخش شود.

ویژه‌برنامه‌ی دیدار مجدد عوامل سریال «دوستان» (دانلود سریال Friends با لینک مستقیم) همزمان با راه‌اندازی شبکه‌ی HBO Max پخش نخواهد شد. این پروژه‌ی با توجه به بحران کرونا در سراسر دنیا به مدت نامعلومی به تأخیر می‌افتد.

نمایندگان HBO Max تأیید کرده‌اند که این ویژه‌برنامه با حضور بازیگران سریال «جنیفر انیستون»، «کورتنی کاکس»، «لیزا کودرو»، «مت له‌بلانک»، «متیو پری» و «دیوید شویمر» به تعویق افتاده است. کار بر روی این پروژه زمانی ادامه پیدا می‌کند که وقفه‌های ایجاد شده به دنبال شیوع ویروس کرونا پایان یابد.

بیش از هواداران سریال شاید سران شبکه‌ی HBO Max از این بابت ناخرسند باشند چرا که به واسطه‌ی این پروژه می‌توانستند موفقیت سرویس جدید خود را تضمین کنند. هواداران سال‌هاست که منتظر گردهمایی عوامل «دوستان» مانده‌اند و شبکه با این پروژه‌ی اریجینال همزمان با راه‌اندازی امکان جذب مشترکین بسیاری را داشت. این پروژه علاوه بر این تنها عنوان اریجینال لایو-اکشن و بدون فیلمنامه‌ی HBO Max در هنگام راه‌اندازی بود. سریال‌های اریجینال شبکه از جمله ریبوت «دختر سخن‌چین» (Gossip Girl) و «مهماندار» (The Flight Attendant) با بازی «کیلی کوئوکو» تا پایان سال ۲۰۲۰ پخش می‌شوند. شبکه‌ی HBO Max می‌گوید به زودی جدول زمانی پخش سریال‌هایش را اعلام خواهد کرد.

کارگردانی ویژه‌برنامه‌ی «دوستان» به «بن وینستون» سپرده شده که در کنار «کوین برایت»، «مارتا کافمن» و «دیوید کرین» خالقین سریال و بازیگران مجموعه، تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهد بود. پیش‌تر گزارش شده بود که بازگرداندن عوامل سریال برای برادران وارنر ۲۰ میلیون دلار هزینه داشته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هرچند این ویژه‌برنامه همزمان با راه‌اندازی HBO Max پخش نمی‌شود، اما تمامی اپیزودهای «دوستان» به صورت انحصاری از طریق این پلتفرم در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد. امتیاز پخش این سریال نیز برای وارنرمیدیا ۴۵۰ میلیون دلار هزینه داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید