news-background
news-background

پخش سریال Falcon and Winter Soldier با تأخیر مواجه شد

با توجه به اینکه فیلمبرداری سریال «فالکن و سرباز زمستان» (دانلود سریال Falcon and Winter Soldier با لینک مستقیم) دیزنی+ از ماه مارس تاکنون ادامه پیدا نکرده، احتمال پخش سریال در ماه آگست تقریباً به صفر می‌رسد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«ورایتی» تأخیر در پخش سریال را تأیید کرده چرا که نام این سریال در فهرست عناوین جدید دیزنی+ برای ماه آینده دیده نمی‌شود. دیزنی و مارول تاکنون تاریخ بازگشت به فیلمبرداری و پخش سریال را اعلام نکرده‌اند.

وقتی کووید-۱۹ تولید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی را در سراسر دنیا متوقف کرد، از فیلمبرداری «فالکن و سرباز زمستان» در پراگ حدود یک هفته می‌گذشت. عوامل و بازیگران سریال سپس به آتلانتا بازگشتند، جایی که مارول اغلب پروژه‌هایش را فیلمبرداری می‌کند.

«آنتونی مکی» ستاره‌ی سریال اخیراً در مصاحبه با ورایتی گفت: «ما در اروپا بودیم و شرایط ابتدا در این منطقه دیوانه‌وار شد. بنابراین دو هفته پیش از قرنطینه‌ی آمریکا فیلمبرداری را متوقف کردند. شگفت‌انگیز بود زیرا احساس می‌کنم که ما اولین سریال یا فیلم مارول بودیم که محدودیت بودجه داشت. تجربه‌ی پیشین من همیشه به این صورت بود که می‌گفتیم: «استودیو مارول است، می‌توانیم تا ابد فیلمبرداری را ادامه دهیم.» اما آن‌ها گفتند: «نه.» بنابراین نسبت به سایر فیلم‌ها تجربه‌ی متفاوتی بود. اما در عین حال بسیار لذت‌ بردیم.»

تولید سریال پیش از پاندمی هم چندان ثابت پیش نرفته است. در ماه ژانویه، فیلمبرداری سریال در پورتو ریکو در پی وقوع زمین‌لرزه به تعویق افتاد. در این سریال مکی و «سباستین استن» نقش‌های پیشین خود در «دنیای سینمایی مارول» را تکرار می‌کنند و در کنار آن‌ها «دنیل برول»، «امیلی ون‌کمپ» و «راسل وایت» ظاهر می‌شوند. این مجموعه تنها یکی از چندین سریال در حال توسعه‌ی مارول در دیزنی+ است. «خانم مارول» (Ms. Marvel)، «شاهین‌چشم» (Hawkeye)، «لوکی» (Loki)، «شی-هالک» (She-Halk) و «مون نایت» (Moon Knight) و «وانداویژن» (WandaVision) دیگر پروژه‌های تلویزیونی استودیوی مارول برای دیزنی+ خواهند بود.

دیزنی تولید سریال‌های «لوکی» با بازی «تام هیدلستون» و «وانداویژن» با بازی «الیزابت اولسن» و «پل بتنی» را هم که قرار است اواخر سال ۲۰۲۰ پخش شوند متوقف کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید