news-background
news-background

پخش جهانی فیلم‌های The Tender Bar و Antlers در جشنواره‌های فیلم پاییز

با شروع پاییز و آغاز جشنواره‌های سینمایی این فصل، بسیاری از فیلم‌های سطح بالا در آخرین لحظات به فهرست اضافه می‌شوند. فیلم «تندر بار» (The Tender Bar) به کارگردانی «جرج کلونی» و «انتلرز» (Antlers) به کارگردانی «اسکات کوپر» از جمله چنین فیلم‌هایی بوده‌اند. به گزارش جشنواره فیلم بی‌اف‌آی لندن، فیلم «تندر بار» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کلونی و بازی «بن افلک» در این جشنواره اکران جهانی خواهد داشت. اکران رسمی این فیلم در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) خواهد بود و با توجه به حضور نام‌های مشهوری مانند کلونی و افلک انتظار می‌رود که در جشنواره‌ها موفق به کسب جایزه شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان «تندر بار» درباره پسری به نام جونیور است که بدون اسم و بی‌پدر بزرگ شده است. البته این باور بسیاری از اطرافیانش است تا اینکه او و مادرش به خانه کودکی‌اش نقل مکان می‌کنند و عموی او چارلی با بازی افلک که صاحب یک بار است، تمام تلاشش را می‌کند تا دیدگاه جونیور را نسبت به خودش تغییر دهد. این فیلم بر اساس کتاب خاطرات «جی آر مورینگر» و فیلمنامه اقتباسی «ویلیام موناهان» ساخته شده و هدفش نشان داده اثرات سازنده تاثیر مناسب در زمان مناسب است. علاوه بر کلونی، «گرانت هسلو» و «تد هوپ» نیز تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. از بازیگران این فیلم نیز می‌توان به «تای شریدن»، «لیلی ریب» و «کریستوفر لوید» اشاره کرد.

علاوه بر جشنواره فیلم بی‌اف‌آی لندن، «تندر بار» به مدت دو هفته در ۲۲ دسامبر (۱ دی) اکران عمومی خواهد داشت و سپس در شبکه آمازون پرایم ویدیوز از ۷ ژانویه (۱۷ دی) قابل دسترسی خواهد بود.

اکران فیلم تریلر ترسناک «انتلرز» ساخته «اسکات کوپر» و تهیه‌کنندگی «گی‌یرمو دل تورو»، «دیوید اس گویر» و «جی مایلز دیل» نیز که به خاطر همه‌گیری بیماری کرونا بارها به تاخیر افتاد به گفته کمپانی سرچلایت پیکچرز قرار است در شب پایانی جشنواره فیلم بیاند اکران شود و پس از آن در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) منتشر خواهد شد.

کوپر در بیانیه‌ای اذعان داشت: «من فیلم «انتلرز» را بر اساس تجربه تئاتر همگانی خود برای عاشقان سینما ساختم. من فکر می‌کنم این فیلم مناسب‌ترین فیلم برای اکران برای علاقه‌مندان به فیلم‌های ترسناک متفاوت در سراسر جهان است.»

داستان «انتلرز» داستان معلمی در شهر کوچک اورگان به نام «جولیا میدوز» و برادر او «پاول» که کلانتر شهر است را بازگو می‌کند زمانی که به راز خطرناک یکی از دانش آموزانش پی می‌برند. آن‌ها که متوجه حضور موجود اسرارآمیزی در شهر می‌شوند باید تلاش کنند تا از شهرشان در برابر اتفاق‌های ناگوار محافظت کنند.

فیلمنامه انتلرز توسط «سی هنری چیسون»، «نیک آنتوسکا» و «اسکات کوپر» بر پایه داستان کوتاهی به نام «پسر ساکت» از آنتوسکا نوشته شده است. «کری راسل»، «جسی پلمونس»، «گراهام گرین»، «اسکات هیز»، «روری کوچرین» و «ایمی مدیگان» در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

«کریستین پارکس» بنیان‌گذار جشنواره بیاند نیز درباره اکران «انتلرز» گفت: «ما مطمئنیم که بینندگان‌مان به قلب این هیولای در این فیلم ترسناک هنرمندانه سفر خواهند کرد. ما مفتخریم که در جشنواره بیاند به اسکات خوش‌آمدی دوباره بگوییم، همان‌طور که پیش از فیلم‌های «دل دیوانه» (Crazy Heart) و «خارج از کوره» (Out of the Furnace) لذت برده‌ایم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید