news-background
news-background

«پت هیچکاک» بازیگر فیلم Strangers on a Train و دختر «آلفرد هیچکاک» در سن ۹۳ سالگی درگذشت

«پت هیچکاک» سابقه مشارکت در «روانی» و‌ «آلفرد هیچکاک تقدیم می‌کند» را نیز با پدرش داشت.

 

«پت هیچکاک» تنها فرزند «آلفرد هیچکاک» که در فیلم‌هایی چون «غریبه‌ها در قطار» (Strangers on a Train) و «روانی» (Psycho) را داشت در سن ۹۳ سالگی درگذشت. «کیتی فیالا» دختر «پت هیچکاک» تأیید کرده است که مادرش دوشنبه این هفته از دنیا رفته است.

«پت هیچکاک» که از «آلما وریل» فیلمنامه‌نویس و تدوین‌گر متولد شد و والدین او ۵۴ سال در کنار هم زندگی کرده بودند، در ۱۰ اپیزود از سریال «آلفرد هیچکاک تقدیم می‌کند» (Alfred Hitchcock Presents) در خلال سال‌های ۱۹۵۵ تا ۱۹۶۰ بازی کرد. او در سال ۱۹۸۴ به «واشینگتن پست» گفته بود: «هر وقت به یک خدمتکار با لهجه انگلیسی نیاز داشتند» او را بازی می‌دادند.

این بازیگر سابقه نقش‌آفرینی در «ده فرمان» (The Ten Commandments) «سیسیل بی. دمیل» را نیز داشت اما نام او در بین عوامل ذکر نشد. «پت هیچکاک» در سنین نوجوانی در دهه ۱۹۴۰ در نمایش‌های کمدی براودی ظار می‌شد و در سال ۱۹۵۰ در «هراس صحنه» (Stage Fright) روی صحنه رفت. در «روانی» او در ابتدای فیلم در نقش کارمند ساده‌ای به نام کارولاین بازی کرد.

«پت هیچکاک» در سال ۲۰۰۴ در مصاحبه با وبسایت آکادمی تلویزیون در مورد همکاری با پدرش گفت: «هیچ ویژگی غیرمعمولی نداشت. مثل [دیگر هر بازیگر دیگری]، ما در مورد صحنه بحث می‌کردیم و انجامش می‌دادیم. چیزی را نمی‌آزمودیم.»

فرزند «آلفرد هیچکاک» ۷ ژوئیه سال ۱۹۲۸ متولد شده بود. خانواده او مارس سال ۱۹۳۹ به آمریکا نقل مکان کردند وقتی که پدرش قرار بود «ربکا» (Rebecca) را کارگردانی کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۵۲

روحش شاد

نمایش اسپویل