news-background
news-background

پایان فیلمبرداری فصل سوم The Boys و فصل دوم Carnival Row آمازون

 

فیلمبرداری فصل دوم سریال فانتزی «خیابان کارناوال» (Carnival Row) با بازی «اولاندو بلوم» و «کارا دلوین» به پایان رسید. بلوم در صفحه اینستاگرام خود پایان فیلمبرداری این فصل را تأیید کرده و می‌نویسد: «چه موهبتی.»

آمازون همزمان با پایان فیلمبرداری فصل دوم تصاویری جدید به اشتراک گذاشته که در یکی از آن‌ها بلوم در صحنه‌ای با ظاهری خونین دیده می‌شود. دو تصویر دیگر دلوین را نشان می‌دهد در حالی که تصویر چهارم تنشی میان شخصیت‌های «تمزین مرچنت» و «دیوید گیاسی» را وعده داده است.

تولید فصل دوم «خیابان کارناوال» از پاییز سال ۲۰۱۹ آغاز شد و بخش‌های زیادی از پروژه پیش از پاندمی در ماه مارس ۲۰۲۰ انجام شده بود. مدتی بعد تولید سریال در جمهوری چک ادامه پیدا کرد و در ماه آگست به اتمام رسید. علاوه بر شهر پراگ جمهوری چک، بخش‌هایی از این اپیزودهای باقی مانده در شهرهای لیبرتس، دوکسانی و چند شهر دیگر تولید شد.

بلوم در این سریال نقش یک کارآگاه انسان به نام «رایکرافت فیلوستریت» ملقب به «فیلو» ایفای نقش می‌کند که آخرین پرونده‌ای که به او می‌سپارند شامل قتل‌های مخوفی می‌شود. او در منطقه‌ای به نام «کارناوال رو» ساکن است، پناه‌گاهی که برای موجودات افسانه‌ای آواره و فراری از سرزمین‌های خود که شمارشان در حال افزایش است در نظر گرفته شده. این موجودات حق زندگی، عشق‌ورزی و پرواز آزادانه ندارند و باید قوانین سختی را رعایت کنند. یکی از این مخلوقات یک پری سرگردان به نام «ونیت استونماس» با بازی دلوین است که با فیلو پیوندی خطرناک برقرار می‌کند، اما از طرف دیگری رازی در سینه نهفته دارد که ممکن است دنیایش را تهدید کند.

در «خیابان کارناوال» علاوه بر بلوم و دلوین، «دیوید گیسی» در نقش «آگریوس» ثروتمند، «کارلا کروم» در نقش پری شاعر «تورمالین»، «ایندریا وارما» در نقش «پایتی برک‌اسپیر» یکی از اعضای خانواده‌ی بانفوذ شهر «بورگو» و «تامزین مرچنت» در نقش زن جوانی به نام «ایموجن اسپرنروز» بازی می‌کنند.

فیلمبرداری فصل سوم «پسران» (The Boys) به عنوان یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تاریخ آمازون پرایم ویدیو نیز به اتمام رسیده است. بازیگران این مجموعه در پیامی ویدیویی که در توییتر به اشتراک گذاشته شده اعلام کرده‌اند که فیلمبرداری این فصل رسماً پایان یافته است.

آمازون چند ماه قبل از اولین تصاویر رسمی از «جنسن اکلس» در فصل سوم سریال «پسران» در نقش «سولجر بوی» را رونمایی کرده بود. اکلس در سریال «فراطبیعی» (Supernatural) با «اریک کریپکی» سرپرست نویسندگان «پسران» همکاری کرده است.

«لز آلونسو» یکی از بازیگران سریال در مصاحبه با «کلایدر» وعده داده است که فصل سوم سه برابر خونین‌تر از فصل دوم است. آلونسو می‌گوید: «این‌گونه می‌گویم: «با گریموری حرف می‌زدم که مسئول خریداری خون است – این یکی از وظایف این زن است. او به من گفت که همه فصل دوم… وقتی بحث میزان خون باشد، فکر نمی‌کنم بیش از یک گالن خون در فصل دوم به کار برده باشند، چه باور کنید چه نه. اما در فصل سوم، به سه و نیم گالن خون رسیده‌ایم. بنابراین خودتان باید بدانید که چه حوادثی در پیش است.»

فصل دوم «پسران» با بازی «جک کویید»، «لز آلونسو»، «تومر کاپون»، «کارن فوکوهارا»، «چیس کرافورد»، «نیتان میچل»، «کلاودیا دومیت»، و «جانکارلو اسپوزیتو» سپتامبر سال ۲۰۲۰ پخش شد. «آنتونی استار» در نقش «هوم‌لندر»، «آیا کش» در نقش «استورم‌فرانت»، «ارین موریارتی» در نقش «استارلایت»، «دامینیک مک‌الیوت» در نقش «کویین میو»، «جسی تی. آشر» در نقش «ای-ترین» و «کارل اوربان» دیگر بازیگران این مجموعه بوده‌اند. علاوه بر «جنسن اکلس» در نقش «سولجر بوی»، «لوری هولدن» در نقش «کریمسون کونتس»، «شان پاتریک فلانری» در نقش «سوپرسونیک»، «نیک وکسلر» در نقش «باروت»، و «مایلز گستون ویلانووا» در نقش «شاهین آبی» از جمله بازیگران جدید فصل سوم سریال خواهند بود.

«اریک کریپکی» خالق سریال «پسران» است و آن را از کتاب‌های کامیکی به همین نام اقتباس کرده است. فصل سوم «پسران» اواخر سال ۲۰۲۱ یا در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید