news-background
news-background

پایان فیلمبرداری فصل دوم The Boys، پخش احتمالی در اواسط سال ۲۰۲۰

سریال «پسران» (The Boys) آمازون یکی از پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی امسال بود که توجه علاقه‌مندان به کتاب‌های کامیک را به خود جلب کرد. این سریال که از کتاب مصوری به همین نام نوشته‌ی «گرت انیس» و «دریک رابرتسون» اقتباس شده، در مورد گروهی از تندروهاست که سعی می‌کنند ابرقهرمانان حاکم بر دنیا را از بین ببرند. پس از پخش سریال در تابستان گذشته، هواداران مشتاقانه برای اپیزودهای جدید انتظار می‌کشند. «کارل اوربان» که در سریال نقش «بیلی بوچر» را بازی می‌کند، به تازگی با ارسال تصویری در اینستاگرام از  پایان فیلمبرداری فصل دوم خبر داده و وعده داده که اپیزودهای جدید اواسط سال ۲۰۲۰ پخش شوند.

«جک کوید»، «ارین موریاتی»، «آنتونی استار»، «دامنیک مک‌الیوت»، «جسی تی. آشر»، «لز آلونسو»، «چیس کرافورد»، «تام کاپون»، «کارن فوکوهارا»، «نیتان میچل» و «الیزابت شو» از جمله بازیگران فصل اول بودند. تهیه‌کنندگان این سریال «سث روگن»، «ایوان گلدبرگ» و «اریک کریپکه» بودند.

روگن در ماه‌های گذشته در مورد فصل دوم گفته بود: «نویسندگان منابع بیشتری برای فصل جدید در اختیار دارند. آن‌ها شخصیت‌های بیشتری اضافه می‌کنند و با پیشرفت سریال دنیای آن هم گسترده‌تر می‌شود. ما اپیزود اول از فصل دوم را اخیراً دیده‌ایم. به عنوان تهیه‌کننده باید بگویم که فوق‌العاده بود. بسیار بهتر از چیزی بود که امیدوار بودم ببینم.»

فصل اول سریال «پسران» یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه‌ی آمازون بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید