news-background
news-background

پایان سریال "The Strain" در فصل چهارم

 

 

سریال "The Strain" برای فصل چهارم و پایانی تمدید شد. در حال حاضر این سریال در اواسط فصل سوم می باشد و در تابستان سال 2017 فصل چهارم آن آغاز خواهد شد.

خبر پایان سریال در فصل چهارم از سوی تهیه کنندگان این سریال در یک بیانیه که روز سه شنبه توسط نیک گراد و اریک اسچیر منتشر شد اعلام شد.

"ما بسیار متشکر هستیم از کارلتون کاس ، گیلرمو دل تورو و چاک هوگان و سایر عوامل سازنده این سریال ، همچنین گروه فوق العاده بازیگران که سه فصل فوق العاده را برای این سریال رغم زدند. بسیار ناراحت هستیم که این خبر رو اعلام میکنیم ، سریال در در فصل چهارم به اتمام خواهد رسید" متن بیانیه گراد.

این سریال یک مجموعه تلویزیونی در سبک خون‌آشامی و ترسناک و درام است که برای پخش از شبکه اِف‌اِکس تولید شد. این سریال بر اساس رُمانی با همین نام نوشته گیرمو دل تورو و چاک هوگان است. دِل تورو و هوگان فیلمنامه پایلِت سریال را نوشتند و دِل تورو آن را کارگردانی کرد. در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۳، سفارش تولید ۱۳ قسمت برای فصل اول گرفته شد. پخش این مجموعه از ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ از شبکه اِف‌اِکس آغاز شد.در ۶ اوت ۲۰۱۴، اِف‌اِکس ساخت فصل دوم این مجموعه را برای ۱۳ قسمت اعلام کرد که تولید آن هم از نوامبر ۲۰۱۴ آغاز شد و در نهایت از ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۵ پخش گردید. در ۷ اوت ۲۰۱۵، اِف‌اِکس خبر ساخت فصل سوم مجموعه به تعداد ده قسمت در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد.

داستان فیلم : هواپیمایی درحالیکه چراغ‌هایش خاموش و درهایش بسته است در فرودگاه جِی‌اِف‌کِی فرود می‌آید. دکتر اِفرِیم گودوِذِر(اِستول) که یک اِپیدمیولوژیست است به همراه تیمش مأمور رسیدگی به وضعیت افراد درون هواپیما می‌شود. آنها وقتی وارد هواپیما می‌شوند با دویست جسد و چهار نفر که هنوز زنده هستند روبرو می‌شوند. اوضاع با ناپدید شدن اجساد از سردخانه وخیم‌تر می‌شود. گودوِذِر و افراد کمی از کمک‌کنندگان حالا خود را در شرایطی می‌بینند که باید نه تنها از خانواده خود بلکه از کل شهر در برابر یک تهدید باستانی ضد بشریت دفاع کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید