news-background
news-background

پاسخ «جیمز کوردن» به تمسخر چاقی «بیل مار»

«جیمز کوردن» که به تازگی مورد تمسخر «بیل مار» به دلیل چاقی قرار گرفته بود در برنامه پنجشنبه‌ شب «شو آخر آخر شب با جیمز کوردن» (The Late Late Show) پاسخ او را داد. مار، مجری «پخش زنده با بیل مار» (Real Time with Bill Maher) چاقی را مورد تمسخر قرار داد و گفت: «چاقی یک بیماری مادرزادی نیست، هیچ‌کس طوری از شکم مادر زاییده نمی‌شود که نیاز به خرید دو صندلی در هواپیما داشته باشد. مسخره کردن چاق‌ها نباید پایان یابد بلکه باید با قدرت هرچه تمام‌تر بازگردد.»

کوردن بخش‌هایی از حرف‌های مار را در برنامه خود پخش کرد و نظراتش را درباره آن‌ها از دیدگاه شخصی که سال‌هاست با اضافه وزن مبارزه می‌کند بیان کرد: «یک تصور عامه غلط در بین مردم وجود دارد که انسان‌های چاق تنبل و احمق هستند، در حالی که ما این‌طور نیستیم. ما درک می‌کنیم. ما می‌دانیم که اضافه وزن داشتن برای ما خوب نیست و من تمام عمرم با این مسئله درگیر بودم و هرگز در کنترل وزنم موفق نبودم. من روزهای خوب و ماه‌های بد زیادی را پشت سر گذاشته‌ام. من از زمانی که به خاطر دارم همیشه رژیم داشته‌ام و این وضع من است.»

او درحالی که به خود اشاره می‌کرد این حرف‌ها را بیان کرد. کوردن و مار برنامه‌های خود را در یک استودیو ضبط می‌کنند و در انتهای بخش هشت دقیقه‌ای، کوردن چندین بار درباره همسایه خود صحبت کرد: «ما همگی به خوش شانسی بیل مار نیستیم. همه ما به خاطر سوزاندن ۳۵۰۰۰ کالری در روز خود را برتر از دیگران نمی‌دانیم.»

کوردن درحالی این حرف را می‌زد که یک کلیپ از مار پخش می‌کرد. کوردن در جواب جمله‌ی توهین‌آمیز دیگر مار گفت: «بیل، پیشنهاد می‌کنم به جای اینکه دیگران را تشویق کنی تا ببینند چه چیزی وارد دهانشان می‌شود ببینی چه چیزی از دهان خودت خارج می‌شود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۴۹

چقدر این سلبریدی ها چند ساله ناناز شدن. خجالت نمی کشی با این هیکل اندازه کرگدن هر روز بهتون بر میخوره؟ هر کی هر چه بگه بلاخره باید به یکی از این نازپرورده ها بر بخوره. جمع کنید خودتون رو خجالت بکشیدبرید چهارتا برنامه خود درست کنید بجای غرغر کردن سر ملت.

نمایش اسپویل
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴

سلبرتی ان دیگه هیچ هنری که ندارن فقط بلدن هرچی این کمپانی های گنده بهشون بگه رو بلغور کنن.

نمایش اسپویل