news-background
news-background

پاسخ جالب «بندیکت کامبربچ» در مورد ایفای نقش جیمز باند بعدی

شایعات زیادی پیرامون بازی «بندیکت کامبربیچ» به عنوان نقش «جیمز باند» جدید به تازگی بر سر زبان ها افتاده اما او به شایعات پاسخ داده است. در طول دو سال گذشته حرف و حدیث های بسیاری در مورد جیمز باند بعدی راه افتاده است. این شایعه ها از زمانی بیشتر شده است که «دنیل کریگ» اعلام کرده که فیلم بعدی جیمز باند آخرین نقش آفرینی او در این نقش خواهد بود. البته حرف او برای طرفداران رنگ و بوی زیادی ندارد زیرا او قبلا هم اعلام کرده بود که دیگر در نقش جیمز باند بازی نخواهد کرد ولی همچنان به این کار ادامه داده بود.

البته طرفدارانی که بدشان نمی‌آمد تا 007 جدیدی را ببینند بیکار ننشستند و شروع به حدس زند در مورد جیمز باند جدید کرده اند. تقریبا می‌توان گفت هربازیگر مرد بریتانیایی مشهوری در لیست این شایعه وجود داشته است. مثلا «ادریس البا» یا «تام هاردی» یکی از گزینه های مورد علاقه طرفداران بوده است. البته در این میان بازیگری هم هست که همیشه با گرفتن نقش های جدید و متفاوت ما را شگفت زده می‌کند: بندیکت کامبربیچ

البته احتمال دارد که کریگ بر روی نقشش بماند اما با این حال اخیرا از کامبربیج پرسیده شده که می‌توان او را به عنوان جیمز باند بعدی در نظر گرفت؟ این سوال از او در نمایشگاه فیلم و کامیک لندن پرسیده شده است. البته پاسخ او از خود سوال نیز عجیب تر بوده است. او تنها به یک جمله اکتفا کرده است: نظری ندارم!

این جواب بعد از هفته ها شایعات داده شده است، در حالی که حضور او برای فیلم بعدی باند تایید شده و همچنین تاریخ اکرانی نیز برای آن داده شده است. فیلم سازانی مانند «دنیس ویلنوو» و یان دمنیج برای کارگردانی فیلم در حال مذاکره هستند و احتمالا برای 25 امین فیلم جیمز باند گرد هم خواهند آمد. این برای طرفداران بعد از دو سال صبر خبر خوبی خواهد بود. درست است که کریگ برای فیلم بعدی جیمز باند قرار داد امضا کرده است اما باید در نظر داشت که دیر یا زود باید جایش را به بازیگر جدیدی بدهد و بعید نیست که از همین حالا کمپانی به دنبال بازیگر جدیدی برای ایفای این نقش باشد. با وجود استعداد بی‌نظیر کامبربیچ به عنوان یک بازیگر و محبوبیت آن در صفحه نمایش سینما و تلوزیون او می‌تواند انتخاب خوبی برای کمپانی باشد. پس جای تعجب نیست که او این مسئله را رد نکرده و فقط از اظهار نظر در مورد آن جلوگیری کرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید