news-background
news-background

پاسخ بازیگر Cruella به نقدهای منفی فیلم

«پل والتر هاوزر» می‌گوید: «مردم انتقاد می‌کنند که فیلمی تلخ و تند است. نه، نیست. شما نمی‌بینید که از [پوست] سگ‌ها کت می‌سازند.»

 

نقدهای فیلم لایو-اکشن «کروئلا» (Cruella) دیزنی که داستانی از پیشینه شخصیت «کروئلا دویل» شخصیت شرور «۱۰۱ سگ خالدار» (101 Dalmatians) بازگو می‌کند، به‌تازگی منتشر شده‌اند. این فیلم با بازی «اما استون»، «اما تامپسون» و «پل والتر هاوزر» از «متاکریتیک» امتیاز ۶۰ از ۱۰۰ دریافت کرده اما در بازار آمریکا به فروش ۲۷ میلیون دلاری در افتتاحیه رسیده است. «کروئلا» همزمان با نمایش در سالن‌های سینما از دیزنی+ با قیمت ۳۰ دلار منتشر شده است.

برای «پل والتر هاوزر» بعضی از نقدهای منفی قابل درک و هضم نبوده است. او که با فیلم «ریچارد جول» (Richard Jewell) «کلینت ایستوود» به شهرت رسید، به‌تازگی در مصاحبه با «اینسایدر» به منتقدینی تاخته که ممکن است فیلم را به درستی درک نکرده و تصور کرده باشند که لحنش تلخ و تند است. «کریگ گیلسپی» که «من، تانیا» (I, Tonya) را در کارنامه دارد کارگردان «کروئلا» بوده و آن را با رده سنی PG-13 ساخته است.

هاوزر در مورد نقد منفی مجله «ونتی فر» می‌گوید: «این نقد را خواندم، شاید یکی از شش نقدی بود که خواندم، و نویسنده آن [ریچارد لاسن] از لحن تند و تیز خود لذت می‌برد، و به نحوی به جای اینکه فیلم را تشریح کند با کلمات بازی می‌کرد.»

هاوزر اضافه می‌کند:‌ «به نظر من فیلمی عالی ساخته‌ایم، شاید برای همه مناسب نباشد، اما چیزهای بسیار بیشتری را درست انجام داده.» او اضافه می‌کند که منتقدین فیلم شاید نگاه غلطی دارند: «اگر احساس می‌کنید که از دو جنبه فیلم بیزارید، بدانید که ما پنج ویژگی مثبت دیگر داریم، پس نمی‌توانید به مردم بگویید که فیلم را نبینند. مسخره است. مثل این است که به شما بگویم در یک رستوران غذا نخورید چون از دستمال توالت آن خوشم نیامده و پیش‌خدمتش جذاب نبوده. خواهید گفت:‌ «غذایش چطور بود؟» این برداشت من از انتقادهای متوجه فیلم است.»

این بازیگر در پایان می‌گوید: «مردم انتقاد می‌کنند که فیلم تلخ و تند است: نه، نیست. شما نمی‌بینید که از [پوست] سگ‌ها کت می‌سازند. یک فیلم اکشن-ماجراجویانه-جنایی-کمدی است با بسیاری لحظات پراحساس و در ضمن اگر از «اما استون» و «اما تامپسون» خوشتان نمی‌آید باید حال عمومی شما را بررسی کنند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۲۸

فیلم بدی نبوده یکی از بهترین فیلمهای دیزینی چند سال اخیر بوده

نمایش اسپویل
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۱۵

فیلم خوبیه.

نمایش اسپویل
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۰۵

توهین به مخاطب از کارهای جدید هالیوود هستش. ما که کاره ای نيستيم. در عجبم چرا جهان اولی ها تحمل می‌کنند چنین رفتاری رو

نمایش اسپویل
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۵۹

daqiqan

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۵۰

یکی از بهترین فیلم‌هایی بود که دیدم....حالا یه عده گیرهای الکی میدن.....باید اینو همه ما قبول کنیم که نمیشه همه رو راضی کرد...حتی اگر بهترین باشه

نمایش اسپویل